28 Eylül 2013

Salam gızlar necesiiz??


İnternet dünyası büyüdü kocaman oldu. Bu dünyada youtube da büyüüüü....kçe bir yer kaplıyor. Bir şeye bakmak için girip, saatlerce ordan oraya atlayarak milyon tane video izleyip çıkamamışlığınız vardır. Yakın zamanda kendi kendime yapabileceğim saç modellerini araştırırken bu ablaların kanalına takıldım kaldım.


Bu ablalar (soldaki Mimi, sağdaki Leyla) Azeri iki kız kardeş. Uzun yıllardır Kanada'da yaşıyorlarmış. Bu saç meselesinde ciddi anlamda profesyonelleşmişler. İkisi de birbirinden becerikli ve videolarında nasıl yaptıklarını anlatıyorlar. Ne kadar becerikli olduklarını görmek için izlemeniz lazım. "Saçımın arkasını göremiyorum o yüzden yapamıyorum" diye birşey yokmuş. 

En beğendiğim faydalandığım birkaç videoyu paylaşmak istedim. Ancak youtube'daki kanalları çok geniş. Sürekli çekim yapıyorlar ve hatta işin ticari boyutu da var. Saç satıyorlar sitelerinde. İngilizceleri çok akıcı, kolay anlaşılıyor. Zaten anlamasak da sadece hareketleri takip etmek nasıl yaptığını anlamak için yeterli oluyor :)

Düz fön;



Doğal kıvırcık;

Uçları dalgalı;


Dağınık topuz;



Daha fazlası için youtube'daki kanallarına bakabilirsiniz. Ayrıca her ikisi de aynı zamanda vlogger.
Ben gidiyim de kollarımı geriye dolandırma egzersizleri yapıyım bari ... :) hadi görüşürüz...





3 yorum:

  1. Hemen takibe alıyorum saç konusunda benım cok merak ettıklerım var ne guzel bır yazı olmus sev giler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım işine yarayacak bir şeyler öğrenebilirsin. teşekkürler... :)

      Sil
  2. Aylar önce yazmışsın ben yeni okuyorum:) Bu kızları ben de takip ediyorum da dağıldılar ya Leyla zaten hafiften kafayı yedi Los Angeles'ta, mimi Londra'da. Eski candanlığı kalmadı malesef kanalın otomatiğe geçti. Bazı şeyler amatörken daha sıcak oluyor profesyonelleştikçe eski tadı kalmıyor sanki:(

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...