7 Ekim 2013

Pek orijinal çanta tasarımları


Instagram'da dolanırken bir çanta gördüm, saat şeklindeydi ve gerçekten üstünde akrep yelkovan falan vardı. Ne acayip çanta tasarımları var acaba....merak işte. Bazıları ünlü markalar olmak üzere bir dünya ilginçlik varmış. Bakın neler buldum....


Manzara desenli çanta biraz vintage


Hayvan figürleri çok yaygın


Eski nevresimler mi? amannn... çanta yap gitsin :)


Çeyizleri pembeye boyarsak süper çanta olur kız :)


Çantan çok masummuş şekerim :) 


Mort olmuş bu çanta yahu :)


Saat bozuldu da, ben de mekanizmayı atmaya kıyamadım boncuk işlemeli çantama dikiverdim :)



Bütün gün parmaklarımızı gıdıkladığı yetmedi bir de çanta olarak taşımak mı? 
hmmmm... sanırım hayır!


ay çok korktum :o


Bunu kesin bir erkek yapmıştır. Hepsi birer mühendis olarak doğuyorlar ya....


sütü seven kamyoncu :)


Müzik kutusu muymuş bu eskiden ???

 Daha neler var valla o kadar vaktim yetmedi gençler. 
Yazın google'a bi bakın bence...

Bu arada benim instagram hesabım @gburcusenturk
Hadi kolay gelsin...

4 yorum:

  1. Farklı çantaları severim ama bazıları felaket..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı ile saçma arasındaki ince çizgi :))

      Sil
  2. üzerine para verirseler belki kullanırım bunlardan birini. Ama çook para vermeleri lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal gücü sınır tanımaz dostum ! :)

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...