4 Kasım 2013

Çiçek desenli Bomber ceketler


Geçen yaz başından beri bu "Bomber" tabir edilen ceketimsiler pek bir moda. Aslında deri ya da tek renk olanları da var ama ben floral desenli olanlara daha bir bitmiş durumdayım. 


Kolej montu ya da beysbol montu olarak Türkçeleştirenler de var ama olayımız şu; yakası, beli ve kollarının ucu lastikli kumaştan önü fermuarlı montlara bomber diyoruz. Tüm moda alemlerini sallayan çiçek deseni akımından bomberler de nasibini aldığı için bu ceketlerin de çiçekli olanları pek bir trendy.


Hatırlar mısınız eskiden Adidas'ın eşofman takımları vardı. Aynı onların önü fermuarlı üstlerine benziyor. Çiçek desenleri de allı güllü patiskaları andırıyor değil mi?




O değil de ben beyaz üzerine minik çiçek desenli olanlarına bittim, bayıldım, öldüm. 
Şu an kış geliyor mevsimi biraz geçti sayılır. Lakin üst resimdeki kombin mükemmel değil mi yaaa....?



Şöyle bir bakındım da genelde şort ile kombin yapmış ablalar. 
Tabi yaz ya da bahar için böylesi makbul. Ama bu mevsimlerde kot ya da siyah etek/opak çorap kombinasyonlu versiyonları tercih edilebilir diyorum.






 chictopia.com

Zara, Assos gibi markalarda mevcut.
Ayrıca Ebay'daki modellere bakmak isterseniz, buraya buyurun efem...
biraz gözünüz gönlünüz açılır filan :)
hadi see you...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...