24 Kasım 2013

Oh be dedirten icatlar vol.5


Bir icatlar postu ile yine karşınzdayız efenim. Bu kez elimizde neler varmış bakalım.

Üst resimdeki fırçalarla başlayalım. Efenim, şöyle söyleyim 30 yaşındayım ve ilk defa kendi saçıma fön çekmeyi başardım !!! Hem de kuaför fönü ! youtube'daki ablalar sağolsun bana öğrettiler ve hakikaten beceriyorum. Bu iş için yukarıda görmüş olduğunuz fırçaları kullanıyorum. Olayımız şu ki arkidişler; fırçanın kıllarının çıktığı zemin delikli olduğundan fön makinesinin ısısı fırçaya sarılı saçın tamamına yayılıyor. Eski fırçalar böyle değildi biliyorsunuz. Ben bu fırçaları daha pratik buluyorum.


Evettt.... çok geç tanıştığım bir icat olan oje kurutucu spreyler. Başta saçma gelmişti kesin yapmıyordur ,yalandır dolandır diyip yanaşmamıştım ama efsane Gratis indirimlerinden birinde ben de deneyeyim dedim. İlk etapta bir mucize gerçekleştirmedi gibi geldi. Uzun süre kullanıp sonra bir defasında kullanmayıp da ojenin tırnaklarımda parçalandığına şahit olunca "hııııııı......" ünlemi yankılandı anında :)


Yine ojeden gidelim. Buradaki olayımız aseton şişesinin kapağında.


Pompalı bir kapak yapmışlar, o yuvarlağın üstüne pamuğu yerleştirip şişeyi ters çevirip pamuğu bir iki kez bastırınca aseton pamuğa çıkıyor. Böylece kolonya gibi oraya buraya damla damla sallamamış oluyoruz şişeyi. Hem üründen tasarruf hem de sonuçta kimyasal akıp bulaşmasa iyi olur di mi? 


Gelelim bu mini lastik tokalara. Diğer normal lastikli tokalardan farklı olarak bu minnoşların kerameti gizliliklerinde. Bu arkadaşları topuz modelleri yaparken kullanıyorlar kadınlar. Topuzların birçoğunda saçlar belli noktalarda bağlanır ama bu bağın da görünmesi istenmez. O zaman bu minikler devreye girer. Tabi örgü modellerinde saçın ucuna tutturulması bir başka seçenek.


Gelelim ped kutusu diye satılan ama içine ped sığmayan bu kutuya :) Sıkıştırmadıkça gerçekten ped sığmıyor ama iyiki de sığmamış. Çünkü ben onu daha işlevsel bir amaç için kullanıyorum artık.


Sürekli çantamda taşıdığım boyut olarak fazla küçük ıvır zıvırlarımın hepsini koynuna aldı beni rahatlattı. Bu açıdan oh be dedirtti vallahi. Bakın neler neler var. İlaç, mini parfüm, tel toka, usb bellek, yarabandı, yarısından kesilmiş törpü, suni gözyaşı, tırnak makası vs vs.... günlük ped de koyabiliyorum...iyi oluyo :)


Fosforlu kalem almak için kırtasiyeye gittiğimde kapağını açıp bakmadan bu kalemi almıştım. Meğer dry yani kuru fosforlu kalemmiş. İşlev olarak tamamen aynı, hatta artısı sıvı olmadığı için boyadığı yerde kağıdın arkasını da batırmamış oluyor. Ayrıca daha bereketli olacağı kesin. Ucu arkadan çevirerek uzatılabiliyor. Yapısı da balmumu gibi. Güzel gayet akıllıca bir icat bence.


Bu seferki icatlar böyle.....ama siz,
vol. 4 için buraya 
vol. 3 için buraya
vol. 2 için buraya
vol. 1 için buraya 
tıklayabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. Şu fön çekme işini bende hiç beceremiyorum ama birde bu fırçalarla deneyim bende :) güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. aseton, oje kurutucu, kucuk siyah lastik tokalar benimde ooh be dedirttiklerim bunlara bide duzlestiriciyi eklemek isterim :)
    Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Fön fırçasından bende de var ve çok işe yarıyor gerçekten . :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...