14 Kasım 2013

Yargıcı - Sonbahar Kış 2013


Bildiğim duyduğum lakin mağazasından içeri girip de pek baktığım bir marka değildi Yargıcı. Amma velakin....2013 Sonbahar Kış koleksiyonuna bittim desem yeridir.



Genellikle spor-rahat tasarımları var, tabi biraz da vintage. Haftasonu için günlük giyime daha çok hitap ediyor desek yanlış olmaz herhalde. Ceket, elbise modelleri de var tabi ama bu sezon için en çok gömlek, triko, manto ve kazaklarını beğendim ben. Vaktiniz olursa bir girin bakın derim. 


Fiyatlar çok uygun sayılmaz. Ancak yılda iki kez indirim yapıyorlarmış, Ocakta ve Temmuzda. An itibariyle Ocak ayını iple çekiyorum :) Ben özellikle gömlek modellerine bayıldım. Siz online shoplarından diğer modellere de bakın ama gömlekler için ise inin aşağılara aşağılara :):)


Bu süper...





Üstteki favorim :)





Nasııııl... beğendiniz mi ??

2 yorum:

  1. Bende çok beğendim. Özellikle de gömlekler çok hoş, indirimde kalır mı bilmiyorum ama aklımızda bulunsun :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...