22 Aralık 2013

Kozmetik ve bakım favorileri


Kozmetik ve kişisel bakım zımbırtıları postu ile buradayız efem. Bakalım nelere bayılmaktaymışım!


Yves Rocher Beaute Des Pieds lavantalı ayak kremi. Bunun bir de normal olanı vardı açık eflatun renginde ambalajlı. Bu ise balm, yani topuk çatlaklarını tedavi edici özelliği var ve normal kremden biraz daha katı yapılı. Düzenli kullanımda sürekli iyileştirme vasfına hasıl olduğunu bana kanıtlamış bir üründür. Şiddetle tavsiye ederim. Her duştan sonra temizlenmiş topuklarıma kullanıyorum, asla çatlamıyorlar. Ama düzenli kullanım şart.


Bu lip balmlarının üçüne de hastayım. Sıralama yapmam gerekirse; 1 numara kesinlikle Burt's bees. Bendeki mentollü olanı. 2 Numara Bath and Body Works Mentha. Bu da mentollü ancak ekstradan tarçın da var. Garip ama tarçın ve mentolü bir arada düşünemezdim ama bu ürün mükemmel. Kendimi yemek istediğim oluyor :) Üç numara ise maybelline baby lips. 


Biliyorum herkes krem far sevmez ve kullanması zordur. Gün içinde göz kapakları yağlanınca akar muhakkak. Lakin benim cildim çok kuru ve gözlerimde de göz kuruluğu problemi var. Bu açıdan krem far bende birikme/akma yapmıyor. Halbuki toz far tozutup gözüme kaçtığında çok acı çekiyorum :( Bu color tattoo serisi benim için mükemmel o yüzden. Şu an 3 rengi var ama seriyi tamamlamayı düşünüyorum. 


Clinique Chubby Stick serisi rujlar. Aslında tam ruj gibi de değil, nemlendirici özelliği çok yüksek. Garip bir şekilde de kalıcı. Üçlü bir set olarak aldım ben. Üçüncüsünü ofise götürdüğüm için şu an kendisi burada değil. Burada olmayan renk pembe bir ton. Resimdekiler ise mercan tonu ve koyu mor tonu. Mor olduğunu görünce açıkçası biraz ürkmüştüm ama göründüğü kadar koyu bir renk vermiyor. Yani merak etmeyin ölü dudakları gibi olmuyorsunuz. Ruj devrini noktalayacak kadar özgüvenli bir ürün bence. Tavsiye olunur...


Flormar'ın terracotta serisinden mercan rengi bir göz farı. Rengi mükemmel ve Flormar'ın diğer ürünlerine göre çok pigmentli. Terracottaların özelliği ıslak da kullanılabilmesi. Yani ıslak tene de uygulanabiliyor ve hatta rengi çok daha fazla belli oluyor. Dediğim gibi toz farlarla aram çok iyi olmadığından bu ıslak uygulama fikri çok hoşuma gitti ve tabi ki rengi süper...


L'occitanne roll on ve The Body Shop Wheatgrass Fixing Gel. L'occitanne çok sevdiğim bir marka ve bu bendeki ikinci şişe. Diğerini de yurt dışından almıştım Türkiye'de olmayabilir bilmiyorum. Bir kez mağazasında sorduğumda bu markanın öyle bir ürünü yok diyerek beni sinir eden satıcı kıza buradan selamlarımı iletiyorum :) Diğer ürün ise bir jöle. The Body Shop zaten sevdiğim bir marka. Jöleyi de çok beğendim zira şekil veriyor ve ıslak görünüm arz etmiyor. 


Yüz nemlendiricisi mevzusu da biraz karışık. Hiç vazgeçemediğim Bephantol, Avene Cleanance serisinden Emulsion Lotion ve Clinique Anti Blemish all over cleanening treatment. Soldan sağa doğru favorimlerimdir. Kuru karma bir cildim olduğu için yağlı yapılı kremleri pek kullanmak istemiyorum o yüzden avene ve clinique ideal benim için. Bepanthol ise biraz daha yağlı denebilir. Özellikle duş sonrası ve lokal kızarıklıklarım için çok kullanıyorum. 

Benim zımbırtılarım bunlar, sizde ne zımbırtılar var ? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...