19 Ocak 2014

Zamansız Oje Favorileri...


Önce aile fotoğrafı :)

Zamansız dedim çünkü modaya, mevsime, yeni koleksiyonlara vs göre favori ojeler de değişiyor. Ancak bu ailenin üyeleri benim için zamansız...yani her daim favori!


Genel olarak her türlü kıyafetle uyumlu olabilecek, pek etliye sütlüye dokunmayan ya da klasik diyebileceğimiz renkler var ailede. Ve tabi ki flormar yoğunlukta :)


Flormar 319 : Klasik rakı beyazı
Flormar 413 : Tatlı bir sütlü kahve
Flormar 385 : Dünyanın en güzel kırmızısı
Adeta parmaklarınızın ucunda yeni hasat edilmiş birer vişne var
yemek istenilesi bir vişne kırmızısı, çok güzel :D
Flormar 344 : Mükemmel bir "nude"
O kadar çok sevdim ki hayatımda ilk defa bir ojeyi yarıladım. 


Sally Hansen 310 Gilty Pleasure : Altın rengi hafif simli
Essence 62 Reach Peach : Şeftaliye kaçan bir kiremit
Buna baılıyorum, rengi çok çok güzel
Bu ojeyi sürdüğüm bir günün fotosuna bakmak isterseniz : tıklayın 



Rakı beyazı olanı fotolamadım, herkeste vardır neticede
vişneye kaçan kırmızıyı da unutmuşum :) 
siz onları da bi googlellayın bence...


Sizin zamansız favorileriniz neler??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...