5 Mart 2014

Bu aralar nelere taktım Vol.1


Bu aralar bir diziye taktım; Medium. Dizi bol ödül almış ve 2005-2011 yılları arasında yedi sezon oynamış bitmiş. Ben yeni tanıştım maalesef.


Aslında kıraymlı mıraymlı dizileri çok sevmem ama bu dizi hem metafizikli hem de içinde aile sıcaklığı var. Özellikle Allison'ın kocasıyla ilişkisine hastayım. Gerçek olamayacak kadar iyi anlaşıyorlar ve birbirlerini çok seviyorlar. O kadar anlayışlı koca neeerrrdeeee.... diyesim geliyor. Yaniciğime bi olaylar bi şeyler böylee uhuuuuu..... :D Foxcrime kanalında (d smart) haftaiçi her gün 22.35'te aboneyim. 



Bu aralar bir çikolataya taktım; Laviva. Ülkerin hiç de yeni olmayan bir çikolatası. Ben tesadüfen aldım ama bayıldım. Dido seviyorsanız bunu da kesin seversiniz.


İçindeki bisküvi bir kere kakaolu. Üstünde bitter krema var ve dışı da normal sütlü çikolata. Dibine kadar kakao yani. Biraz tipi abuk ama lezzeti dayanılmaz....tavsiye ederim.


Bu aralar bir sözlüğe taktım; süslü sözlük. Geçen yılın sonlarında sözlükler alemine katılan, biz hatunların dertlerine derman olacak, konuşamamaktan ağrıyan çenelerini açacak bir taze www.suslusozluk.net
Gelin efenim sizleri de bekleriz...erkekler de var hem. ama az :D


Bu aralar bir saate taktım; DKNY marka NY 4331. Gümüş kordon, içinde göstergeleri var, kadran sedef. 


Gidip gelip bakıyorum. Şu an fiyatı 600'lü 700'lü bir şey. Yakın zamanda indirim vs olursa hemen alabilirim. 




Bu aralar bir şarkıya taktım: Maria Mena - Eyesore. Çok güzel, dinleyip duruyorum. "Fuck You" şarkısı da oldukça ilginç. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...