26 Mart 2014

En çok güldüğüm youtube videoları :)


Youtube'da takılmayı seviyorum. En çok da vlog izliyorum sanırım. Tabi genelde biraz kadınsal konularda oluyor. Kozmetik, bakım, saç, alışveriş vs. İzlediklerimin içinde beni en çok eğlendiren videoları bir araya topladım. Türk vloggerlar da var yabancılar da. Biraz gülmek isterseniz buyrun efenim...başlayalım

İlk video denizinpaylastiklari hesabının sahibesinin eşi ile yaptığı tag videosu. Beraber yaptıkları videoları ortak hesapları olan valekupakiz hesabından yüklüyorlar. Çok komik videoları var.
 Birçok vlogger tag videosu yapmayı seviyor, Bu video benim en çok güldüklerimden biri. 



Sebi Bebi'nin gözü kapalı makyaj videosu da en komik tag videolarından biri. Fıstık gibi hatun ne hale geldi, ne kadar eğlendiler görmelisiniz :)


İngiliz vlogger Zoella 'nın erkek kardeşi ile olan "not my arms challenge" videosuna çok güldüm. Küçük kardeş öyle bir fırsat ele geçirdi ki biraz da ablasına eziyet etmekten geri durmadı bence (erkek kardeşi olanlar ne dediğimi anlar :) Çok komik bir video bu da, özellikle ablasının saçını bağlama sahnesi çok komik. 


Ve gelelim alemlerin en komik çocuğuna. Bu adama inanılmaz gülüyorum. Deli cesur komik garip bir İngiliz bebesi. En çok güldüğüm iki videosunu buraya koyacağım ama siz sıradan hepsini izleyin bence. Televizyona falan gerek yok aç tv gibi izle....
Karşınızda Marcus Butler....

Kızlarla dalga geçtiği videosu "How girls get ready" ;
takma kirpik kısmına çok güldüm



Dedim ya da deli cesur manyak bir çocuk diye. "Dare" tagi ile yaptığı videoları süper ötesi. Şöyle ki takipçileri ona yapmasını istedikleri deli saçması cesaret oyunlarını bildiriyor o da tek tek yapıyor. Çok çok çok komik :))

Mesela yüzüne üzüm bantlamasını istiyorlar o da yapıyor :D



Buraya koyamadıklarım da var aslında ama şimdilik bu kadar. Bulursam yine paylaşabilirim. 
Takipte kalın...sevgiler :D

3 yorum:

  1. aynen artık tv izlemiyorum zaten sürekli youtubedayım :)

    YanıtlaSil
  2. şimdi izledim videoyu hahaaa süper dalga geçmiş walla çok sevdim elbiseleri çekmeceden nasıl fırlatıyor öyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastasıyım....maaağğğkıss batlııığğğ.... :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...