31 Mart 2014

Google'dan gelen komikler :D


Bloguma gelen insanlar Google arama motoruna ne yazıyorlar biraz bakalım mı? hadi bakalım zira çok eğlenceliymiş.... :D


Birgün blogger 
Günlerden bir gün bloggerın biri ... :D muhtemelen blogumun adını hatırlayamamış bir arkadaş.

Butun topuk spor
Bütün topuk??? dolgu topuk mu demek istedi acaba :D peki bütün topukla spor nasıl yapıcaz? aaa olmaz ben yarım topukla dolgu spor yapıcam şslfıfıoefjk......
google'cığımın yönlendirdiği postum şu olsa gerek : topuklu spor ayakkabılar

Dağınık koca
Anlıyorum canım seni canım ya.... google dağınık koca yazarak bir çare aradın değil mi? ah gülüm ah kuzum, bende de var bir tane napıcaz? Acaba seni bana getiren bu post acılarını hafifletti mi ki; kravat kollekşın

Dibine su koyunca şişen çiçek 
O ney kiii??? amanın çiçek nasıl şişermiş ??? bu işine yaradı mı? çiçek sulama yöntemleri

Mont yelek nezaman giyilir
Ne zaman istersen giy gülüm. Ben ağustosta mont yelek filan giyiyorum mesela :) Denizin kenarında alnımın çatına güneş vurunca hemen giyerim montumu rahatlarım. Sen de temmuz ağustos gibi çıkar dolaptan montları giy canım benim. Ya da dur şu posta bir bak sen en iyisi ; şişme yelek

Opak çoraplı kız facebook
Anam sanırım çorap fetişli bir sapık bana böyle gelmiş. Opak çoraplarla iligi bu postumdaki bacaklara filan bakıp yanlış şeyler düşünmemiştir inşallah....ayyyy

Şişeden icatlar
Tövbe tövbe şişeden icat çıkarıyor şimdiki nesil canım... :D cam ve çiçekten dekorasyon fikri

Şimdilik benden bu kadar. Blogger olmanın en eğlenceli kısmı bunları görebiliyor olmak sanırım :D
Sizin bloglara nasıl gelmişler bakalım????


9 yorum:

  1. ahahaa çok eğlenceli nereden baktın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google analytics'e blogunu kaydediyorsun, her türlü istatistiği sana veriyor :D

      Sil
    2. analytics kullanıyorum ama hiç denk gelmedim hemen bakiiim :)

      Sil
    3. hala bulamadım :) tam olarak nereye bakmam gerekiyor ?

      Sil
  2. :) içerik geniş olunca her yer buraya çıkıyor demekki... Güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Siseden icatlarda bir kahkaha koptu ki;)

    Cook eglenceli, ben daha yeniyim ,bulabilirsem bakayim.

    sulemcafe.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de bak...çok komik aramalar var :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...