28 Mart 2014

Instagram günlükleri vol.3



Ankara'da cupcake verycupcake'de yenir arkadaşım. İki yerde şubeleri vardı, Tunalı Hilmi Caddesi ve Cepa AVM. Üçüncü şubelerini de bu yıl sevgilililer gününde Bahçeli 7. Caddede açtılar. Alternatifleri de denedim ama en iyisi bu. Tavsiye edilir.


Ofiste kadınlar günü. Ne alakası varsa her sene kadınlar gününde sendikalar kırmızı karanfil dağıtıyor bizlere. Biz de hepsini bir araya toplayıp suya koyuyoruz. Bir hafta sonra, çöp :(


Baharı atladık, doğrudan yaz geliyor. Havalar çok sıcak.


Desenli bantlarla (masking tape, yazısı burada) bir dekorasyon fikri daha. Benim gibi simetrik yeteneksizliğiniz varsa siz cetvellerden pergellerden filan yardım alın, aman diyim.



Bu eyfel kulesi fotoğrafları neden hep eğik çekilir diye düşünürdüm. Neden şov yapıyorlar ki, düzgünce çekseler ya derdim. Meğer adamlar haklıymış. Instagramın kare şeklindeki kadrajına düz olarak sığmıyor ki.... :)


Televizyonda bir program. Kadınlara kaç ayakkabınız var ve neden bu kadar çok seviyorsunuz diye soruyorlar. Sanki biraz dalga geçiyorlar gibi geldi ya... neyse. İyiniyetli bakmaya çalışıyorum. Benim de çok ayakkabım var ne var?


Polonezköy'den bir kare. Yeşil bir ovanın ortasında (evet ova! oldukça büyük bir yeşil düz alan yani, evet İstanbul'da bu da var) sakin sessiz sandalyesinde oturan amca ve otlayan hayvanları. Huzurun sesi size de geldi mi oralardan ??

Beni instagramda takip etmek isterseniz ; @gburcusenturk
Sevgiler...

2 yorum:

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...