18 Mart 2014

Kırtasiye ve el işi sevenlere gelsin :)


Renkli bantlara (masking tape) ilişkin postumu hatırlarsınız. 
(Hatırlamıyorsanız buraya alalım :)

Bu bantlara bayıldığımı anlattım. Neler yapılabileceğini de paylaştık. Lakin Türkiye'de çok fazla çeşit yok. İnternette Çin, Kore gibi yerlerden çok ucuza almak mümkün (ebay vs.) ancak eğer yurt içinden alacaksanız bence bir bant için biraz pahalı fiyatları var. (Ben D&R'dan 8 TL civarına almıştım)


İnternette dolanırken Thcibo'nun bu hafta satışa giren ürünlerinin kırtasiye ve el işi malzemeleri olduğunu görünce sizinle paylaşmak istedim. Thcibo bilmeyenler için aslında bir kahveci ama kahve yanında her hafta değişen ilgili alakasız ürünler de satan bir mağaza. Sanırım her çarşamba farklı ürünler geliyor. Bu haftanın macerası da el işi ürünleri !


Renkli bantlardan buraya nasıl geldik ? Hemen cevap veriyorum.
5'li kumaş bant seti bu hafta satılan ürünler arasında ve fiyatı 24,95 TL. 
Tabi bunun dışında fon kartonlar, renkli zarflar, desenli kesen makaslar, şekilli delgeçler bir sürü bir sürü rengarenk kıpır kıpır ürünler var. Bakmak istersiniz diye düşündüm, zira ben beceremem diyorsanız bile resimlere bakmak çok eğlenceli :D




Thcibo sadece mağazalarında satış yapmıyor, internetten satışı da var. Hem de ücretsiz kargo. 
Aklınızda olsun :) Merak edenlere duyurulur...


NOT : Buraya kadar yazdım yazdım da....post gününün salı akşamı olduğunu şu an farkettim ya !!!
Yarın ürünleri kaldırmış olacaklar muhtemelen. Evet biraz şapşikim, üzgünüm :(

Paralel evreden edit : Her hafta yeni konsept ürünler geliyor ama mağazalarda geçen haftanın konseptinden satılmamış olanlar da rafta kalıyor. Bizzat gittim baktım, hala vardı. Online satış kalksa da mağazada satılmaya devam ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...