20 Mart 2014

Trend: fiyonk saç tokası


Geçen seneden beri saçlarda en çok gördüğüm toka fiyonk şeklinde olanlar. Hatta ben de birkaç tane edindim, severek kullanıyorum. Vintage modası her yerde, saçlardan neden eksik kalsın değil mi?


Hepimizin annesi okula giderken beyaz fiyonk tokalar takmıştır saçlarımıza. Ya örgümüzün ucuna takılmıştır ya da at kuyruğumuz dantel fiyonklarla sabitlenmiştir. Ne yalan söyleyeyim, ilk gördüğümde biraz içim burkuldu. Hem yaşlandığımı ve çocukluğumu özlediğimi farkettim hem de sabah çok erken kalkmalar, saçların taranırken yolunması gibi acılarım canlandı :) 


Bu tokaların kadını biraz çocuklaştıran bir havası var. Sevimlilik ve masumiyet katıyor görüntüye. Ya da ben öyle hissediyorum bilmiyorum. Ya sizce?



Birçok farklı modelini aksesuar satan mağazalarda, bijuterilerde bulabileceğiniz gibi kendiniz de yapabilirsiniz. Hatta eski kumaşları değerlendirmenin bir yolu da olabilir bu. Elinizde bulunan tel toka ya da kıstırmalı tokaların üzerinde kumaştan hazırladığınız fiyonkları yapıştırırsanız oldu bitti işte...İnternette DIY yapılışlarını  da araştırabilirsiniz. 



Yaniciğime trendleri kaçırmak istemiyorsanız tez zamanda en az bir adet fiyonk toka edinip, mümkünse üst resimdeki gibi yarım toplanmış saçlarınıza (benim en sevidğim model ) takmalısınız.



Hatta örgüden yapılanları da varmış. Bakınız alt resim.


Sevgiler...

Görseller ; www.etsy.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...