23 Mart 2014

Uyku öncesi yastık spreyleri


Gün geçmiyor ki insanı mest edecek yeni icatlarla gelmesin firmalar.... 
(aslında bu cümle Marks'ın tabirleriyle devam edecekti ama neyse, oralara girmeyelim :)


Efenim bir süredir yabancı bloglarda sıkça gördüğüm bir ıttırı vıttırı da bu yastık kokusu spreyler. 
Nedir bu derseniz, uyumadan önce yastığınıza bir iki fıs sıkarak hoş kokusu sayesinde rahat uyuyacağınızı vaad eden bir ürün. kim istemez hoş kokular eşliğinde uykuya dalmak değil mi?
Yurtdışında birçok kozmetik/bakım markasında var sanırım amma velakin benim görebildiğim kadarıyla  Türkiye'de bulabileceğimiz iki marka var (Yamuluyorsam düzeltin). Bath and Body Works ve Body Shop. Bir de L'occitanne markasında  var galiba ama burada bulunur mu bilmiyorum.
The Body Shop'ın Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist isimli ürünü bu amaçla satılıyor bir de Bath and Body Works'de de Aromathreapy serisinde 3 çeşit var.


Peki olayımız nedir? 
Neden zaten gün içerisinde üstümüze başımıza sürdüğümüz bir sürü kozmetik bakım kimyasını bir de neden gece koklayalım? Firmaların çabuk cazibelere kapılan bünyelerimize kaktırdığı bir başka gereksizlik olmasın? Zaten biz hatunlar boğazımıza kadar kokuydu boyaydı kimyaya batmış durumdayız, bir de gece koklamaya ne gerek var? Soruları geçti beynimden ne yalan söyleyim... 



Yeni değiştirilmiş çarşafların mis sabun kokusuna hastayım doğrudur, ancak o koku sabaha kalmayıp da tamamen geçtiği zaman yastığımda isteyeceğim tek koku da kocamın teninin kokusu olur :D 
Yanisi abartmayın derim..

Sevgiler...


2 yorum:

  1. ben uzun zamandır yastığıma hafif çiçeksi kokular sıkıyorum gerçi onları yastık spreyi diye almamıştım sadece kalıcığı az olan eau de kologne leri böyle bir alanda kullanmayı tercih etmiştim.Bunlar nasıl acaba denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif olduklarını okudum ama ciddi bir uyku probleminiz vs yoksa bence almaya gerek yok. Elde kalan kullanılmayan vücut spreyi, kolonya tarzı kokuları perdelere ve koltuklara sıkanlar varmış. Bu da bir alternatif... teşekkürler yorum için

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...