11 Nisan 2014

Beauty Formulas Nose Pore Strips - Burun Bantları


Burun bandı çok geç keşfettiğim bir ürün. kolay soyulan maskelerden (gentle peel off mask) deneyip memnun kalmayınca bu ürüne yöneldim. Beauty Formulas Deep Cleansing Nose Pore Strips Watsons'larda satılan bir marka. Watsons'da başka sevilen markalar da var ancak ben bu ürünü tercih ettim, gayet de memnun kaldığımı söyleyebilirim.


İlk denediğimde gerçekten siyah noktaların içinde birikmiş olan kiri söktüğünü farkettim. Sizi tiksindirmek istemem ama eğer hiç denemediyseniz başınıza gelecek olanı şöyle anlatayım; 
Kafasında duvara yapışmış ama gövdesi havada sallanan solucanlar hayal edin! işte o görüntünün minyatür boyutlardaki halinin aynısını, söktükten sonra bandın üstünde görebiliyorsunuz !!! (iğrenç miyim neyim:)


Ürünün iddiası da aslında tam olarak bu; siyah noktaları, kiri, yağı sökmek. Ayrıca gözenekleri küçültmek, zararlı bakterileri yok etmek vs. de var. 


Kullanımı çok basit. Bandı kağıdından ayırıp, ıslak burnunuza (burası çok önemli, burun ıslak olmak zorunda yoksa derinizi sökersiniz) yapıştırmak, kurumasını beklemek (10-15 dk) ve hızlıca sökmek. Sonra minnak solucancıkları seyreyle gözüm :)


Bantlar paketin içinden ayrı ayrı paketlerde çıkıyor. Hijyenik açıdan gayet başarılı bir ambalajı var yani. Ben aslında iki çeşit almıştım (üst resimde sağdaki ve soldaki ayrı ürünler). Bir paketi arkadaşıma verdim ve içindekileri de yarı yarı paylaştık, ikisini de deneyebilmek için. Zaten paketten 6 tane bant çıkıyor. Ben haftada bir kez uyguluyorum ve çok memnunum.


İçinden çıkan ürün de bu şekilde. Burun şeklinde yapılmış ama eğer Karadenizli falan değilseniz bant biraz büyük geliyor. Burun kenarlarına yapışmasını istemediğim için boşta kalan kenarları kıvırıyorum ben. Hem çıkarırken de elle tutması kolay oluyor.

Bir önemli nokta; tek hareketle çekmek çok akıllıca değil. Zira burnunuzun bir yanını iyi çekerken diğer yanını hareket yönü nedeniyle iyi çekemeyebiliyorsunuz. Zaten bandın işini görmesi için önemli noktalar 1) iyi yapışması, 2) güzelce sökülmesi. Yoksa solucanlar çıkmaz :D ben bu yüzden bandı ortadan ikiye keserek ayrı ayrı yapıştırıp ayrı ayrı çekiyorum. Biraz denemeyle siz de kendi ayarınızı bulursunuz.


Alt tarafı burun bandı ya ne çok konuştuk :D
herkese sevgiler...

1 yorum:

  1. cetua kullanıyorum bende indirimden kaç kutu aldığımı unuttum :))

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...