3 Nisan 2014

Beyaz dantel üstler ...


Gelinliği anımsatan beyaz dantel kullanılarak tasarlanan üstler bu bahar tam sizlik olabilir. 
Hemen hemen tüm ulaşılabilir markaların kolleksiyonlarında geçen seneden beri var dantel modeller. Benim gözüme takılanlar genelde bol kesim olanlar. Sıcak havalarda içine spor atlet ile ya da daha soğuklarda uzun kollu basic bir tişört ile mükemmel kombinler olabilir. Altına da boyfriend jean ve sneakers hayal ediyorum, tadına doyamıyorum. Hadi gelin bakalım neler varmış...




Ünüler çoktan kullanmaya başladı bile
(fotolar: www.posh24.com)

















veee işte karşınızda en güzel model....
tabi ki Isabel Marrant

ya da vazgeçtim hiç bakmayın 
640 yurocukmuş

Ben de geçen sonbaharda mango'dan bir model almıştım. Zara, Mango, H&M biraz dolaşırsanız bulma ihtimaliniz yüksek :D
sevgiler

8 yorum:

  1. çok güzeller zaten oldum olası severim böyle şeyleri bende de var ama biraz kilo aldım son zamanlarda artık olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemden hatırlarım dantelli pullu şeyleri sadece düğüne giderken giyerdi. Şimdi günlük kıyafetlerin arasında. hatta annem bile günlük giyiyor artık ... :D kilo konusunda yorum yapmıyım ben de muzdaribim :D

      Sil
  2. Danteller her yerde guzel duruyor ya beyazla da cok sık olmuslar cok begendim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ama benim rengim siyah. Beyaza bayılıyorum da bana yakışmıyo gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Özellikle bu sezonunda modası olan dantel elbiseleri çok seviyorum güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...