15 Nisan 2014

Beyaz üstüne Beyaz...


Beyaz alt, beyaz üst giymek gibi bir trend var arkadaşlar. Monochrome white ya da White on White diye tabir edilen bir trend. 2013 sonbaharından beri oldukça yükselişte. Şu aralar Mango'nun vitrinlerinde de benzer kombinler gördüğüm için ben de bir değineyim bari dedim.


Ne öyle gelin gibi bembeyaz! diyenleri duyar gibiyim. Ben özellikle pantolon ile yapılan kombinleri daha çok tuttum. Elbise / etek ile bir kombin yapmıyorsanız bence gelin çağrışımı da yapmayacaktır. Özellikle ceket+jean bence süper bir bahar kombini olur. 


Dikkat ettim, en çok tercih edilen ayakkabı/çanta rengi de siyah. Onun dışında beyaz, sizi ayakkabı ya da çanta için hiç zorlamayacak bir renk. Bu yüzden her rengi beyazla birlikte gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.





Beyaz jean biraz cesaret işi tabi... fiziğine güvenen hiç çekinmesin derim ben :D



sevgiler...

*görseller alıntı olup, kaynak linki görselin altındadır.

8 yorum:

  1. Güzel ceket takımları varmış beğendim :)) beyaz pant. giyince ülkemizde malum hemen bir etiket vuruyorlar adama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala öyle sorunları olan bir ülkeyiz maalesef. hatta daha da kötüye ...

      Sil
  2. Blogunuz çok güzel ve ... takiptesiniz :) sizde bizim blogumuza buyura bilirsiniz (modailebirlikte.blogspot. com)

    YanıtlaSil
  3. ben bayıldım bu yeni trende :) bir tavsiyede benden gelsin o zaman beyaz kombinin altında kırmızı ayakkabı harika duruyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...