9 Nisan 2014

H&M Aksesuarlar


Şimdi yaz geliyor ya... artık kısa kollular giymeye başlayacağız, e haliyle takı trendlerinin peşine düşmenin de vakti geldi. Bu sene yine altın aksesuarlar çok moda. Ben de eskiden kezbanca olduğunu düşünürken hızla sevmeye başladım altın trendini.

Kişisel tasarım ürünlere çok çok paralar akıtmaktan hazzetmeyen ya da gerçekten altın alacak gücü olmayan biriyseniz, ucuz ama trendy alternatiflere yönelmenin tam vaktidir. H&M, kozmetik dünyasına yaptığı girişin yanı sıra takı konusunda da iddialı bir seçenek bence. 

Bakalım mı beraber neler varmış bu sene raflarda ?



Statement kolyeler tam gaz devam



Taşlı, sedefli küpeler...





Püskül mü? o da ne? 





İnce iş küpe.... çok severim telkari esintileri :D




Eklem yüzükleri tam gaz devam ...



Barış Manço bizi hatırlasın :(

Spiral yüzük; bu da ilginç :)


Görseller H&M online satış sitesinden alıntıdır.
Mağazalarda tüm ürünleri bulamama ihitmaliniz yüksek olacağından, beğendiğiniz şeyleri online almanızı tavsiye ederim.

Sizce bu sene akseuar trendlerinde neler var?

3 yorum:

  1. Bende senin gibi altın rengi takılara önyargılı yaklaşıyordum ama artık beğeniyorum ve kullanıyorum.H&M takı konusunda da gayet başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takıları altın rengine boyadıkları için zamanla kararma/soyulma ihtimali çok yüksek ama sanki H&M'inkiler sanki daha dayanıklı gibi geldi bana...

      Sil
  2. paykasa satın al

    Takılırınız cok guzelmıs tesekkurler paykasa

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...