7 Nisan 2014

oh be dedirten icatlar vol.7



Bu ara çok sık icatlar postu yapmaya başladım. Sürekli bir icatlar bir icatlar...
Bu seferkiler de en çok işime yarayan icatlar üzerine. Hadi bakalım neler varmış ??


Çekirdek başta olmak üzere kabuklu çerezleri yemenin en temiz yolu kabukları için ayrı bir tabak kullanmaktır. Bu çerezlik ise bu iş için süper bir icat. Bir gözüne çerezi bir gözüne de kabuklarını koyarak tek tabak ile kolayca hallediyorsunuz. Bir seyahatimde birmilyoncudan almıştım ben. Bulursanız hemen atlayın hem sunumu süper hem de pratik.


Sürekli sivilce çıkaran bir insan olarak oriflame marka bu sticklerden kaç tane bitirdim bilmiyorum. Daha iyi markalarda da var benzer ürünler (mesela avene'de var biliyorum). Bunu keşfetmezden evvel, silivceye önce çok az sabun değdirip sonra talk pudrası ile kapatıyordum. Maksat aynı; sivilcenin kurumasını sağlamak ! Dolayısıyla bu ürünler de pudralı yani. Gerçekten de aktif bir sivilceyi bir gecede bastırıyor. Normal şartlarda iritasyona devam edecekken sivilce büyüyemiyor ve kabuklu yara haline dönüşüp düşüyor. 

Tek dezavantaj stick şeklinde olduğu için minik uygulama yapılamıyor olması. Yani sadece sivilcenin kapladığı yere süremiyorsun, stickin ucu minik bir uygulama için çok büyük geliyor. Dolayısıyla sivilcenin etrafındaki sağlıklı deriyi de kapatıyor ve ertesi gün sivilce ile birlikte etraf derisi de kurumuş oluyor. Bu arada ruj şeklinde bir ürün ve iki yanı farklı renkte. Bir tarafı yeşil bir tarafı ten rengi. İçerik aynı ancak renk değişik, kapatıcı olma niteliği de yüklemişler ürüne.


Başka markaların da cuticle giderici ürünleri var ancak bendeki Sally Hansen'a ait. Çok çok çok başarılı bir icat. Artık manikür olayı tırnak etlerini kesme şeklindeki uygulamalara sırt çevirmiş durumda biliyorsunuz. O yüzden hep bu tarz giderici ürünler kullanılıyor. Bu ürün ölü deriyi yumuşatıyor ve böylece fırça ya da portakal ağacı çubukları ile (manikür çubukları) yumuşayan ölü etleri iteleyerek örseleyerek falan çıkarıyorsunuz. Ayrıca çok da bereketli bir ürün. Kolay kolay bitmiyor. Tavsiye ederim.


Kuruyan ojelere biraz aseton ekleyerek inceltebileceğini herkes bilir herhalde. Ama aseton eklenen ojenin ömrü maalesef daha da kısalır. Anlık iş görür ama aynı zamanda ojeyi de bozar aseton. Oje inceltici ise bu işte daha başarılı bir icat kesinlikle. Atmaya kıyamadığınız ama kuruma yapmış ojeleriniz varsa gelin onlara yeniden can verelim :D:D


Yaz geliyor, eteklerle giymek için burnu açık topuklular dolaptan çıkacak ama bacaklar bembeyaz sırıtacak, ne yapmalı? çorap giymeli. Peki giyelim ama çorap ayakkabının ucundan görünecek mi??? HAYIRRRRRRR..... artık bunu yapmayın ablalarım ya. O canım ayakkabıya o görüntü eziyetini layık görmeyin. Nolur bir de o parmaklarınız ayakkabının dışından fırlamasın artık, yalvarıyorum..... :(

Alın bakın japonlar (!) icat etmiş işte, çorap ama parmaksız! ne güzel giyin bunu burunsuz ayakkabılarınızla. Çorap belli olmasın ama bacaklarınız da süte batırılmış bisküvi gibi durmasın. Ne güzel icat var bak !!!


Artık bunun hakkında bir şey söylemeye gerek yok sanırım. İşe yarıyor diyeyim geçeyim. (bu arada uzun, kıvırcık ve dolaşık saçlıyım)

Sevgiler...

Diğer oh be icatları yazılarım için tık tık

7 yorum:

  1. S.H. jel bende de var kullandığım tek tırnak ürünü bunsuz geçen günlerim ben günden saymıyorum :)) sürüp itmiyorum yanlız ben kesiyorum alışmış bir kere kesmeden olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesince bir tuhaf uzuyor o deriler, o yüzden kesme bence. ilk başta tuhaf geliyor ama sonra kendi yolunu buluyor. Bir dene o şekilde, rahat edemezsen de denemiş olursun :D

      Sil
  2. Çorap süper ya tam bir kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
  3. Sivilce kurutucuyu aklıma yazdım:)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...