21 Nisan 2014

Yves Rocher Peeling ve Maske




Yves Rocher'nin ürünlerini evvelden beri pek severim. Bir ara blog camiasının meşhur ettiği kayısılı peelingi tanımayan yoktur sanırım. Bir indirim de ben de kapmıştım (10 TL civarı), iyi ki kapmışım. 
Yeni tanıştığım bir diğer ürünü ise yabanmersini ferahlatıcı maske. Bir alışverişimde hediye verilmişti. Onu da çok sevdim diyebilirim.




Maske konusunda pek sadık bir kullanıcı olmasam da peeling konusunda takık sayılırım. Şimdiye kadar denediğim en başarılı peeling bu oldu. Ferahlatıcı maske de gerçekten ferahlatıyor. Kokusu da tabi ki bir harika.




Maskeyi, yüzünüze ince bir tabaka olarak uyguluyor ve 3 dakika bekletip yıkıyorsunuz. Hemen bir ferahlama hissi başlıyor zaten. Hatta elinizi yüzünüze yelpazelerseniz o ferahlığı daha çok hissedebilirsiniz. Ama tabi ki mentol falan değil, buram buram tatlı meyve kokusu var. 3 dakikanın sonunda cilt neredeyse yüzde 70'ini emmiş oluyor. Nemlendirmesi de bu açıdan başarılı bence. 
Özellikle yazın bol bol kullanılabilecek bir ürün.




Peeling ise benim tam istediğim gibi bir ürün. Bazıları sert olmayan tanecikli ürünleri sever. Ben tam tersi keselenmiş hissini yaşamak istiyorum peeling yaparken. Yani ince ama sert taneleri olmalı. Bu ürün öyle. Hatta biraz daha çok taneli olsa daha da çok severdim.
Bu ürünün bir farklı özelliği taneciklerin içinde  bulunduğu kremimsi yapının farklılığı bence. Zira peeling esnasında cilt kremi neredeyse tamamen emiyor ve cildi besliyor. Ayrıca taneciklerin kaymasını sağlarken aynı zamanda çizmesini de engelliyor. 

Dermotolojik markalardan tutun da drugstore peelinglerine kadar pek çok şey denedim diyebilirim. Ama hiçbirinden bu kadar iyi performans alamamıştım. Sizin bir öneriniz varsa da paylaşırsanız çok sevinirim :)


Ürünlerin yapıları da bu şekilde.


Siz neler kullanıyorsunuz bakalım???

3 yorum:

  1. Kayısılı peeling benimde favorim :) ama haklısın kesinlikle taneleri biraz daha fazla olsa iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet di mi? ama en azından çizmiyor bu da bir şey :D

      Sil
  2. Bn de peelingsiz yapamayanlardanim. Kayisili olani deneyebilirim :) blogunuzu bloglovinden ve gfc den takipledim. Bn de bloguma beklerim ve begenirseniz geri takiplerseniz sevinirim :)
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr
    http://instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...