7 Mayıs 2014

Christian Louboutin Marquise Spiked Clutch


Herkese selam... bir süredir iş dolayısıyla yurt dışında olduğum için yazamadım. Blogla ilgili birtakım işler peşindeyim, şimdilik sürpriz... :)

Bugün konumuz benim pek sempatik bulmadığım ama takip ettiğim  çivi / zımba trendinden çok çok meşhur olmuş bir el çantası üzerine. Kadınların sevgilisi Christian abimizin, gözbebeğimizin "Marquise" adıyla tasarladığı çantalar.


Chris abinin sitesinin incelerseniz (burada) zımba ve çivilere nasıl hasta olduğunu da anlayabilirsiniz.
Tabi ki buna benzer başka markaların çok çeşitli modelleri de var. Ancak bu model benim ilgimi çekti. Yandan görünüşünde sosisli sandviçi anımsattı bana nedense :D (karnım aç galiba)




Tabi ki çantanın içi Louboutin kırmızısı. 
Bu ürünü şu sitede buldum ama 5 bin küsür lira verip alır mısınız, sahte midir değil midir bilemem. 
Hadi madem diğer modellere de bakalım....("ayy... kızzz batar bu ama" diyenler devam etmesin :)


Piton yılanı desenli olanları da böyle.


ve tabi ki nude rengi. 



Kırmızı halılarda yerini alalı epey olmuş bu çantaların. Birçok ünlünün kullandığını biliyoruz. 
Nasıl beğendiniz mi? Bir yerimize batar mı batmaz mı, ne dersiniz?
:D:D:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...