28 Haziran 2014

Dekorasyonda Karatahta Fikri



Çok eski olmayan bir fikir ev dekorasyonunda kara tahta kullanmak. 
Aslında beyaz tahta da kullanılabilir (ben öyle yaptım) ancak kara tahtanın verdiği vintage havanın yerini tutamayacağını düşünüyorum. 
Bakalım mı beraber nasıl ve nerelerde kullanılabilirmiş !


Evin bir köşesinde duvarın tamamında ya da bir kısmında kullanılabilir. Bunun için özel duvar boyaları satıldığını biliyorum. Birkaç kat siyah boyayı duvara sürdüğünüzde üstü yazılabilir bir zemin elde edilmiş oluyor. Tıpkı eskiden okullardaki gibi :)

Hem o anki "mood"unuza göre istediğiniz yazıları yazabilirsiniz hem de isterseniz renkli tebeşirlerle resim çizebilirsiniz karatahtanıza. 


Günlük, haftalık ya da aylık planlarınızı not edebilirsiniz, ajanda niyetine. Ya da ev ahalisine notunuzu yazabilirsiniz. Yapılacak işleri listeleyebilirsiniz, unutmamak için. Ev partilerinde, davetlerde, özel günlerde temaya uygun karşılama mesajları yazabilirsiniz. 

Çocuğunuz varsa belki güzelin mis gibi bembeyaz duvarları boyamasını engellemek için eline tebeşiri verip "boya oğlum, boya yavrum, al boya hadi" rahatlığını tatmak için kullanabilirsiniz :) 

Yazının işlevselliği hiç bitmez ki, değil mi :)))


Tamamen dekoratif amaçla da kullanılabilir. İlla yazı resim yazmanız gerekmez. 




Mutfakta çok işe yarayacak bir fikir olduğunu düşünüyorum. Alışveriş listesini, mutfağın eksiklerini not etmek için birebir. Silinebilir olmasının avantajı çok büyük. Ben de mutfağım için aldığım minik bir beyaz tahtayı duvara astım. Yapılacak işleri ve market eksiklerini not ediyorum. Bir de bazen kocama uyarı mesajları yazıyorum :)




İçeriği sürekli değişen bir tablonuz olsa güzel olmaz mı? sıkılmazsınız hem...


Bahçe işleri için kullanmak da bir alternatif :)

 etsy

Bunlar benim bulabildiklerim. Sizin aklınıza neler geliyor bakalım ??

7 yorum:

  1. hepsi mi güzel olur?
    evet olur:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden şahane, bayıldım bu fikre. Çok teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Blogumda bir çekiliş düzenliyorum. Katılmanı öneririm canım :) http://www.hobiblogu.com/100-tl-hediyeli-cekilis.html

    YanıtlaSil
  4. Tum fotoğraflara bayıldım. Hepsi birbirinden güzel. Harika post olmuş. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...