19 Haziran 2014

En sevdiğim bloglar ... vol.1


Öle bayıla okuduğum, yeni post yoksa arşivini karıştırdığım, yazılarda geçen yeni şeylere heveslendiğim, görsellere bakıp bakıp daldığım, yudum yudum içip, çiğneye çiğneye hazmettiğim birkaç tane blog var, bunları sizinle paylaşmak istedim. Sanal dünya uçsuz bucaksız bir evren. Her nane var, haliyle iyisi de var kötüsü de var. Deli saçma sı gevezeliklerle karşılaşmak mümkün olduğu kadar çok kaliteli yazılar yazan, görseller paylaşan kalender insanlar da var. İşte onlardan sadece bazılarına rast geldiğim için şanslıyım. Bakalım en sevdiğim bloglar hangi leriymiş.

Aslında daha çok vardı ama kategorisine göre ve tabi ki bana göre "en iyisi" dediklerimi seçtim. 




MODA ; GARDROP KEDİSİ

Moda ile ilgili ilk karşılaştığım blog buydu. Hatta kendi blogum için kıvılcım olmuştur da diyebilirim. En son moda trendlerini görsel örnekleri ile birlikte burada bulabilirsiniz. Ünlü isimlerden sıradan insanların sokak stillerine kadar tek adresten modayı takip etmek isteyenler için birebir. Hem de iyisiyle kötüsüyle, olmuş olmamışı ile birlikte trendleri inceler. hatta neyin nasıl giyileceğine ilişkin paylaşımlar vardır. Hangi parça hangi markanın hangi kolleksiyonundan, nerede kaça satılır bu tür bilgileri bulmak da mümkün. Çok uzun ve sıkıcı yazılar yoktur. Bol fotoğraf vardır. Haa...bir de Düşes'in stili burada incelenir. Velhasılkelam çok kaliteli bir moda blogudur.




GÜNLÜK; MERTÖR


Melek Meriç Ertör'ün kişisel blogu. Eski adıyla lacikız yani. Eski blogundan takip ederdim, çok severek. Sonra onu kapattı ve mertör online ismiyle yeni bir blog açtı. Eski takipçilerini de buraya çağırdı. Tabi ki koşa koşa gittim :) Çok sağlam bir kalemi var bence. Uzun yazar ama yazılar su gibi akar gider. Müzik paylaşımlarının müptelasıyımdır. Fotoğrafçı olduğu için çektiği fotoğrafları mükemmeldir. Aynı zamanda bir vegan, bir hayvan severdir. Çok sık yazmıyor ama bir tek blog okuyacaksın deseler Meriç yazsın o zaman derdim. 

Not: eski blogu (lacivertojelikız) kapandığı için arşivi de ulaşılamaz durumda. Keşke arşive ulaşabilsek.   





EV DEKORASYON ; TASARIMCININ EVİ


Ev dekorasyonu ve tasarım konusunda taze anne deli tasarımcı en iyisi. Asya adında bir kıza gebeydi, Asya'yı kucağına aldı bu aralar eskisi kadar sık yazamıyor ama yakında dönecektir. Bu arada arşivi kurcalamak isteyenler hiç sıkılmayacak. Özellikle "ev gezmesi" serileri çok eğlenceli. Dünyanın farklı yerlerinden farklı farklı evleri geziyoruz hep beraber. Çılgın dekorasyonlar, garip yaşamlar, kalabalık ailelerin evleri, çocuk odaları vs vs vs... okuması çok keyiflidir. 




GEZİ ; KARMA HAS KICKED MY ASS

Bir yurt dışı ziyaretim için internette araştırma yaparken karşılaştım; Karma kıçımı teklemedi ile. Seyahat öncesi araştırma yapanlar Karma'ya uğrasın. En derli toplu, en düzgün cümlelerle yazılmış, en gerekli bilgilerin yer aldığı gezi yazılarını burada bulursunuz. 




MÜZİK ; KASETÇİNİN DÜKKANI

Çok yeni keşfettiğim bir müzik blogu. Eskiden yapılan karışık kasetlerin modern hali bu blogta. Ekşi'de entrysi var, ben de zaten oradan gördüm. Hazırladığı listeler gerçekten çok başarılı. Canım müzik çektiğinde dükkana uğrarım. Site tasarımı da oldukça keyifli.


Daha çok var tabi de benim top 5'im budur! 
Siz hangi bloglara ölüyorsunuz???

18 yorum:

  1. TASARIMCININ EVİ bende seviyorum ama çok az yazı giriyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir süredir bebeği ile meşgul ondandır. yakında döner herhalde...

      Sil
  2. Aaa çok iyi bir post olmuş hemen inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım benim kadar seversin sen de... :)

      Sil
  3. Ben de kasetiçinin dükkanını begendim fakat erişim engellemis :((

    YanıtlaSil
  4. Ben de kasetiçinin dükkanını begendim fakat erişim engellemis :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parçalara erişim için verdiği link engellenmiş. evet. :(

      Sil
  5. Aaa ne kadar hoşuma gitti :) Teşekkür ederim efendim, böyle şeyler okumak inanılmaz mutlu ediyor beni! Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okunacak bir blog yazdığın için asıl ben teşekkür ederim. Ne demek :)

      Sil
  6. Ne güzel bir post. Bunu etkinlik haline çevirmeye ne dersiniz? Her kes blogunda sevdiyi top5i hazirlasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence süper olur. Neden olmasın. harika fikir...

      Sil
  7. yeni bloglar keşfetmeme vesile oldupun için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, beğendiğinize sevindim

      Sil
  8. Bence çok güzel bi paylaşım olmuş fikir de çok güzel :) ilk fırsatta bende inceleyeceğim blogları :)

    YanıtlaSil
  9. paylaşım için teşekkürler, gardrop kedisini severim bende ;)
    blog keşfi etkilinliğyle sizi keşfettim ;)
    bloguma gelirseniz çok mutlu olurum ;)

    http://pembesari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Bana da beklerim :) http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karavanın çok güzel, başarılar...

      Sil
  11. Merhabalar :) Beyaz Sır Blog Keşif Etkinliği'nden geldim ve burada da bir sürü güzel blog keşfettim, teşekkürler :) Benim bloguma da beklerim,
    http://yollarbizim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...