13 Haziran 2014

Instagram günlükleri vol.4



Bu sene bahar ayları geldi ama bahar olmadı, Haziran geldi, yaz olmadı. Havalar bir tuhaf. Bahar çiçekleri ise her daim ayrı güzel. 
Hanımeli kokusunu çok çok çok severim. Evime giden yolda her gün yanından geçip koklamaya doyamamıştım, bu kez dayanamadım bir dal kopardım. Bu arada, sadece hanımeli kokusu olan bir parfüm, kolonya, vücut spreyi filan var mı bildiğiniz??? çok aradım ama bulamadım ben.


Kayınvalide işi erişte. Sunumun güzelliği ise pahabiçilmez.
 Gerçi kavanoza kapak bulamadığı için de böyle yapmış olması muhtemel ama bu tür kumaş bezler var elinde ve hepsi sandık işi ondan eminim.


Aslen kitapların bu kısımlarını okumak gibi bir huyum yok ama nasıl olduysa buna bir göz atayım dedim. Kapak tasarımını yapan şahsı bu sofistike (!) eseri dolayısıyla buradan da tebrik etmek istedim. Gerçekten çok yaratıcı bir çalışma çıkarmış ;P


Güzel Ankaramda bir yağmur yağar, görmemiş gibi, metro istasyonları duş olur akar. Yeraltı durakları akar da, 4 katlı binanın 3. katının akmasına mı şaşıralım yani. Ortadaki kova Türk işi çözümün kanıtı.


OSYM'nin öseyemediğini söyleyeyen bir haber alt yazısı :) Ancak bu kadar güzel ifade edilebilirdi herhalde. 


Sevgili Ankara Büyükşehir Belediyesinin "b.k" resmi gerçekten çok yaratıcı diğğğ mi?


Buzdolabına kaldırmayı unutmamak için kendime not bırakmıştım ama başına neler geldi bakın :)

beğendiyseni instagram günlükleri yazılarına gitmek için tıklayın
Beni takip etmek isterseniz de instagramda: @gburcusenturk

sevgiler...

6 yorum:

  1. Küçükken hanımelinin içinde ki balı ne yerdik ya zaten bir damla olurdu ama her yerde çiçek arardık :))
    Belediye çizim konusunda başarılı değil ama illa b.. resmi koyacaklarsa benim aklımda İMG var hahaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısın hihi :D güldürdün beni valla sabah sabah :D:D

      Sil
  2. Sensin yoğurt! hahaha :)
    Ankaramız yaratıcıdır, üretkendir (yersen) , Türkiye'de mizahın kalesidir.
    Hele ki Melih başganım olduğu sürece :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma hergün ayrı bi gülüyoruz başganımız sağolsun :D

      Sil
  3. İnstagramda bir yazı okudum çok güldüm. "Melih Gökçek cumhurbaşkanı olsun. Demokratik bir ülkede yaşıyoruz.Niye sadece Ankara çekiyor ki tüm Türkiye çeksin" :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu ben de görmüştüm. adam haklı ama :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...