18 Temmuz 2014

Fark neydi ki?


Bu sabah işe gelirken, servisin şoförü yolda üstü açık bir mercedes gördü. İnanılmaz etkilendi, kıskandı, heveslendi, hayal etti, içi gitti... bir tuhaf oldu adam. Hemen servisteki diğer erkeklere haber verdi. Bir önüne baktılar bir arkasına baktılar, vay vay vay sesleri.... hepsinin içi gitti içi....

O an düşündüm fark neydi ki? 


Erkekler sürekli kadınları eleştiriyor, alışverişe, kozmetiğe, giyime vs tutkun olmakla hatta çoğu zaman müsrif olmakla suçluyorlar. Kadınsal muhabbetlerle dalga geçiyorlar. Hepimiz böyle aşağılar bir muameleye hergün maruz kalıyoruzdur di mi? Çoğu zaman gülüp geçiyoruz çoğu zaman da kendimizi savunmaya çalışıyoruz. Ama bir şey soracağım fark neydi ki???

Metaya (ticari satış değeri olan mal yani) özenmek noktasında kadınla erkek arasında ne fark var? 
Allah aşkına bir düşünün ya...

Üstteki resim ile (ne olduklarını ya da adlarını bile bilmiyorum kusura bakmayın) alttaki resim arasında mali açıdan bir kıyas yapalım mesela, ne kadar fark çıkar??


Aslında düşününce farklı konular, farklı nesneler de olsa kadın da erkek de tutkuları ile yaşıyor. Futbol maçına tutkun olmakla bir tv dizisine tutkun olmanın, tv başında geçirilen zaman açısından ne farkı var? Maç ya da dizi bittikten sonra üzerinde devam eden sohbetlerin ne farkı var?


Ben cevap vereyim size; hiç bir farkı yok!!! Peki burada sorun şu ki, aynı tutkuyla yaşayan iki taraftan neden sadece bir taraf dalga ve aşağılama konusu oluyor? İşte bunun cevabını ben veremeyeceğim. 
Biliyorsanız siz söyleyin. Ama polemik olmasın olur mu?


*Aslında komik bir yazı olacak diye başlamıştım ama yazdıkça biraz dellendim böyle oldu.

P.S. : Haftaya tatile gidiyorum, bir süre buralarda olmayacağım. Dönüşte görüşürüz :)

5 yorum:

  1. Farkı kadınların toplumun geneline bakıldığında tutkularına ulaşmak için erkeklerin parasına kullanmaya daha meyilli olması. Bu da erkeklere laf söyleme hakkı vere vere bu noktaya geldik.
    Yoksa kimse beğenileri ya da nereye para harcadığıyla eleştirilemez.
    Ben bütün mal varlığımı figürlere harcayabilirim mesela bu da benim zevkim :)

    Bir erkek bir saate, arabaya veya başka bir mala para saçtığı zaman genelde bu kendi parası oluyor. Ama kadında durum farklı.
    Tabi ki genellemiyorum, o yüzden kimse celallenmesin ama bu lafları genelde karısının çok para harcamasından bunalmış adamlar söyler.
    Yoksa kendi parasını harcayan bir kadına biri laf söylese gülündüğüyle kalır.
    Sanane der geçer.

    Durum bence bu. Kadınların bu konuda göze daha çok batmasının tek sebebi yıllardır süregelen "bizim hanımın da işi gücü alışveriş" durumu.
    Ben böyle çatır çutur konuşunca pek hoş tepkiler almıyorum ama bunlar gerçekler.
    Kimse alınmasın, kırılmasın, koca parası yiyorsa da mutlu oldukları sürece laf söyletmesin. Kimsenin karışıp laf söylemeye hakkı yok diğerinin hayatına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazık ki öyle. doğru tespit. işin bir ucu parada. hele başkasının parası ise, kocan da olsa (kocan değilse de baban zaten) durum daha vahim... haklısın.

      Sil
  2. Ben sana tamamen katılıyorum :) birde orkid'in sanırım bir reklamı var izledin mi bilmiyorum kız gibi konulu. (http://www.youtube.com/watch?v=Qv_jwegGtvY)
    kızlara kadınlara hakaret ve küçük düşürme ne yazık ki küçük yaşta başlıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duymuştum ama izlemedim. hemen bakıyorum.

      Sil
  3. Çok iyi bir özetleme olmuş aslında :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...