10 Temmuz 2014

Kuru ağaç dallarından dekorasyon fikri



Ev dekorasyonunda çok da yeni olmayan ama bana yeni uğrayan bir fikire kafayı taktım bu ara. Sokaktan kuru ağaç dalları toplayıp cam bir vazoya koyarak, dalları da çeşitli şekillerde süsleyerek bir dekorasyon objesi yaratmayı  planlıyorum. Düşündükçe ve araştırdıkça süsleme yöntemi olarak bir sürü fikir buldum. Aklıma gelenleri ve gördüklerimi bir toplarlayayım belki size de ilham olur dedim. İyi demiş miyim :))



Ben esas olarak evde kullanmadığım eski püskü artık ne varsa onları kullanmayı planlıyorum. Örneğin vazo yerine kapağı olmayan bir kavanoz kullanabilirim. Süslemek için de asla atmadığım artık kumaşları ve satın aldığımız tişörtlerin askıda sabit durması için ensesine takılan kurdeleleri kullanabilirim. Bir de takı yaparım diye aldığım ama yapmadığım :) boncukları takabilirim. Ama başka neler olabilir bakalım mı beraber...



Topladığınız dalları süsleme yöntemi ne olabilir madde madde aklıma gelenleri yazdım.

1 - Boyamak (her bir dal farklı renkte)
2 - Renkli iplerle dalları sarmak
3 - Boncuklar takmak (mesela nazar boncuğu)
4 - Yapma çiçek veya süsler yapıştırmak
5 - El işi kağıtlarından şekiller yapıp yapıştırmak
6 - Kurdele bağlamak (dilek ağacı gibi)
7 - Led ışık takmak (hazırı bile satılıyor)



İlla vazoya koymak zorunda da değilsiniz. Kuru ağaç dalları o kadar fonksiyonel ki ne yapacağınız hayal gücünüze kalmış. Google görsellerden de fikir edinebilirsiniz.


Bahar dalı görünümü isterseniz en iyi fikir sanırım patlamış mısır veya pamuk yapıştırmak. Silikon tabancası bu iş için büyük yardımcınız olacak. Daha önceden saksıdaki çiçeğiniz kuruduysa ve tekrar canlanmıyorsa onu da kullanabilirsiniz. Yapı marketlerde poşetler içerisinde satılan kokulu kuru yaprak ve çiçekler var. Onlardan alıp dağınık bir şekilde dallara tutturabilirsiniz.


Takı organizeri olarak da kullanan da var. 



Dalları çeşitli şekillerde birleştirerek bambaşka bir obje yaratabilirsiniz.


Benim aklıma gelenler bunlar. Siz neler yapardınız ???

*Görseller alıntıdır. (google arama kelimeleri : tree branch decoration)

4 yorum:

  1. aaa ne güzel gayet dekoratif duruyor kolaylıklada yapılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de... ben dal toplamaya başladım bakalım benimki nasıl olacak :)

      Sil
  2. bayıldım ben bunlaraaa,çok hoşş:)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...