14 Temmuz 2014

post-modern şalvar modası


Ufff yazın sıcakta ne giyelim diyosan gel göstereyim :) 
Yazın sıcakta şort ve etekten başka bir şeye girmek istemez bacaklar. Hepimizin için böyle tabi ama kadın kısmısının bir alternatifi daha var... tiril tiril kumaştan bosbol bir pantolon ! 




Efenim yaz ayları ile birlikte geçmiş senelerde bildiğimiz köylü şalvarının (bizim köyde tuman derler) modern ellerde yaşadığı transformasyon yeniden hatırlandı. Bu modeller, şalvardan esinlenerek kesilip biçilmiş, ancak onun kadar dökük saçak olmayan ve hafif esen yaz meltemlerini iki bacak aranıza iletecek tiril tiril kumaşlardan yapılan renkli ve desenli pantolonlar. 


Birbirine benzer olmakla birlikte birçok çeşidi var. Bazı modellerin bilek kısımları büzdürüklü mesela :) bazılarının normal boru paça. Çiçek böcek desenli olanlar, leopar zebra bir de daha sade düz modeller var.




Ayrıca üst olarak ne kombinleyeceğim derdi de yok. Tek renk herhangi bir bluz veya tişört ile olay kapanır. Bir de şu var; çok alacalı bulacalı olmayan modeller şık bir topuklu sandaletle  bildiğin ofis modası :)




Yok ben bohem takılırım derseniz de üstteki veya alttaki gibi bir ayakkabı ile hem maskülen tarzı hem de bohemi gözünden vurursunuz alimallah :)



Sıkıldık ama artık jeanlerden chinolardan değil mi? 
E alternatif yok demeyin gayet de güzel var. Hem de çok trend... :)


Ben de giyerim/giyiyorum diyen kaç kişi var bakalım??

 *görsellerin tamamı mango ve h&m'den alınmıştır.

10 yorum:

  1. Henüz almadim ama gecekten cok rahatlar.Önceden ayiplanan ,kücümsenenen renkler ve modeller,moda olunca herkesin bacagimda :)

    Bizim köylü kadinimizin bir bildigi varmis...

    Modeller cok güzel,insanin hepsinden alip giyesi geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın vallahi... ama bundan dene bence rahatlığı inanılmaz...

      Sil
  2. şahane,
    ben klasik şalvara da bayılırım,bu bana cuk olur:)))

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum şalvar giymeyee ^^ Tabii benimkiler daha klasik, bildiğimiz şalvara benziyor. YKM'de çok güzel şalvarlar bulmuştum zamanında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu tuğba filmlerinde giyerdi hatırlar mısınız?? moda işte nereden nereye... :) :))

      Sil
  4. kilolu olunca bol kesim tercih edemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyip aynada bakmak lazım, belli olmaz çok yakışabilir de :)

      Sil
  5. Denedimm :))) 1di 2oldu 😁😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha hahaaa ha... çok iyiymiş :D:D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...