4 Temmuz 2014

Püskül püskül çantalar...


2011'de gözde trendlerden biri haline gelmiş, 2014 bahar sezonunda yeniden canlanmış, halen de zamansızlığını koruyan  kovboy / kızılderili stili ailesine ait püsküllü çantalardan bahsedeceğimiz programımıza hoş geldiniz sayın seyirciler...  



Kantoculardan bu yana püskülün modası hiç geçmez herhalde. Bu ara, püskül olayı çantalarda gözüme takılmaya başlamıştı. Ben de bir bakayım neler varmış dedim. Neler varmış neler gerçekten de....ucuzlarından en lüks markalara kadar bir sürü model var...




Süet olanları tam Teksas havasında bence...bir de böyle bir çantayı kovboy çizmeleri ile kombinlersen, come cowgirl  come on... :)



En çok üst resimdeki modele bayıldım. Uçacakmış gibi duran bir yarasaya benziyor ama o bir clutch. Püsküllerini sallaya sallaya gezsek ne güzel, oradan bir rüzgar esse ve kasaba barının kapısı aniden açılsa... :)



Yok ben official takılacağım derseniz, ona da varız. Gayet hanım hanımcık bir model üst resimde size bakıyor.





h&m eksik kalmamış görüldüğü üzere... o bizim canımız yahu

 




Aldo 


Gelelim en lüks markalara. İşte size Gucci ;

 Üst resimdeki bu model çok meşhur olmuş, benden söylemesi. Tabi ki renkleri de var. 2500 Dolarcık kendileri



Isabel bu çantayı 520 Euroya satmakta


Ve valentino. Parmakla tutma zımbırtısına bayıldığımı belirtmek isterim. 1600 Dolarcık.




Siz ne diyorsunuz, hangisi daha güzel ???

En güzel püsküllü çanta modellerini görmek isterseniz şuraya bir bakın derim.
Kendiniz yapmak isterseniz şu adreste bir tarif var.

4 yorum:

  1. Yaa çok güzeller bunlar... Hm de gidip gelip baktıgım çanta modelii.. Bayıldım ama fiyatlar pahalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yabancı sitelerden baktım ama bence burada da uygun bu tarz çantalar vardır. ne trend olursa hemen tüm markalar model üretiyorlar malum :)

      Sil
  2. Guccinin bordo modeline bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi...ben burdayım diye bağırıyor resmen :)

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...