3 Eylül 2014

Bu aralar nelere taktım Vol.2


Leylak, lavanta, ametist ... morun elli tonunun ellisine birden taktım. bu tonlardaki her şey çok hoşuma gitmeye başladı. zaten kozmetikten dekorasyona aksesuara ne varsa doldurdum.


Yves Rocer leylak kokusu parfüm "lilas mauve". buram buram leylak ama fazla kalıcı olmayan bir parfüm. Malum parfümler hep farklı kokuların karışımı oluyor, notaları falanı filanı var. Bu öyle değil, yüzde yüz karışımsız safi saf leylak kokusu. 


Soldaki Wet & Wild Coloricon serisi kitten adlı tekli göz farı. 
Pigmentasyon başarısız. Sağdaki Pastel metallic monochrome serisinden 122 numara ametist tekli göz farı. (fotoda rengi belli olmuyor ama tam bir ametist taşı renginde)  Pigmentasyonda "nirvana benim ulen" demiş, yanardönerliği bir harika. İkisi de bitmesin istiyorum.


Soldaki W&W, sağdaki Pastel


Note cosmetics ruj, 11 numara funny lips. Nasıl güzel bir renk. Neon pembe diyebilirim ama asla cart değil. Ruj tutkum yoktur lakin buna tutuldum. Öyle bir taktım ki, her gün gıdım gıdım sürüp seyreyliyorum dodaqlarımı :)



Patlamış mısır hiç sevmem. Hatta sevenlere de uyuz olurum, özellikle sinemada mısır yiyenleri dövesim gelir. Sinema benim için yeme içme yeri değildir. Sen de tıkınma kardeşim. Efendi gibi, doyur karnını öyle gel. En fazla su girer salona bana göre.
Eti'nin bu sinema salonu göndermesi ile çıkardığı Gong isimli mısır patlağı (pirinç de varmış) bu önyargılarımı biraz örseledi. çünkü tadı bir harika. 
Hani patlamış mısırın minik koyu kahverengi bir sert kabuğu olur ya? hani o sonra dişlerine ya da dişinle diş etinin birleştiği noktaya zamk gibi yapışır da çıkmaz ya ... işte o eziyeti bunu yemeyi tercih eden çekmezken aynı lezzeti de alacak. Hem kabuk yok hem de alayına yağlı alayına tuzlu. Fotosunu çeker çekmez direk yedim, o derece:)


Jango, telefonumda kullandığım müzik uygulaması. Farklı olan yönü sen şarkı seçmiyorsun tarz ya da tür seçiyorsun. O sana radyo gibi çalıyor. Yok efendim 15 gün dene sonra üye ol, yok reklam izle, dinletirim ama 30 sn sonra keserim, yok hadi yeter dinlediğin ver paramı durumları yok. Ama nokta atışı şeklinde tercih hakkın da yok. Ben 90'lar dinlerim, ben dinlendirici piyano dinlerim, ben altertative rock dinlerim ver ortaya karışık birşeyler  diyorsan ideal, hemi de bedava...


Başkalarına eskiden de eski ama bana yepisyeni gıcır gıcır bir diziye taktım. Henüz birinci sezondayım karakterleri tanıyoruz. Ufaktan hayatın anlamını, ahlaki değerleri, ailevi sorunları sorgulamalar başladı. Keyifli olacak gibi. göriciiğiz...

Bir de Ankaralılara bonusum olsun;


 Ankara'da sıkılıyorsan takip et. Bu kafa güzel kafa :)
Ben öğrenciyim ya da benim ruhum öğrenci olum diyorsan takıl



Bu seferlik bu kadar. 
Bir sonraki obsesif kompulsif takıntılarımda ve yeni keşif noktalarnda görüşmek üzere sayın seyirciler.
öptüm, kib, bay :)

2 yorum:

  1. Mor renginin her tonunu ben de çok severim... Ama açık mor far kullanamıyorum, yakışmıyor gözlerim küçük olduğundan... Mürdüm moru kalem takıntım var ama o vazgeçilmezimdir:) Bu arada ruju çok merak ettim. Çok sevdim tam benlik bi renkmiş. Not aldım. Denemek istiyorum. Eti Gong'a ben de taktım bu aralar... Mavi-yeşilin o tatsız tuzsuzundan sonra bu harika bişey... Bloğunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. Yeni sayılırım blog dünyasında. Eski bloğumu kapatmıştım. Şimdi tekrar açtım.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) yorum için teşekkürler

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...