30 Eylül 2014

Sanço Panço Battaniye ... ?


Çok eski zamanlardan beri modası hiç geçmeyen bir kışlık parçadır, Panço. Son iki üç senedir bir de yeni versiyonu eklendi; battaniye pançolar. Hem desen hem de şekil olarak battaniyeye benzedikleri için adı da öyle olmuş. Fena fikir de değil hem sıcak, hem yumuşak, at omuzlarına çık.


Bu sezon ben de düz renk bir panço edinmek istiyorum. Biliyorsunuz, trendlerde salaş tunikler ve kazaklar var. Bol ve geniş kesim üstler çok moda. Haliyle yarasa kollu kocaman bir kazak giyince, o kol yığınını herhangi bir montun kolunun içine sokmak epey zor. Giyersiniz giymesine de sağdan soldan gerdirir, hiç sevmem o duyguyu.


O zaman hem bu küçük sorununuza alternatif bir çözüm olarak hem de halen trendleri zorlayan bir parça olarak şöyle sıcacık bir pançoyu (ya da battaniyeyi) omuzlara atıp soğuğa meydan okuyabiliriz diye düşündüm. En azından benim aklımdaki bu. 




Hem ceket tercih edildiği günlerde de, mont ya da kaban darlayacak, 
onun yerine panço daha pratik değil mi?


Yaz erken bitip, sonbahar sonbahar gibi olmadan, birden kışa girmiş gibi olduk ya, benim de aklım battaniyelere gitti haliyle. bu post da böyle oldu.
 Üşüyoruz napalım :)

3 yorum:

  1. Great post, nice blog!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  2. http://asksiirleribyattilailhan.blogspot.com/ yeni bir blog ama sizlerinde desteğiyle büyüyecek Attila İlhani ustam olarak kabul ederek yazdigim şiirlerimi yayinliyorum bir bakarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...