15 Ekim 2014

Tulum pijamalar :)


Hazır sonbahar gelmiş, kış kapıdan baktırmışken, evde battaniyenin altında sıcak kahve yudumlayıp bir yandan da aşk filmi izlemek :P  pek de cazip hale gelmişken, böyle yumuş yumuş, sıcacık, rahatcacık bir şey giymek isterseniz diye size biçilmiş kaftan buldum. 



Tek parça olarak üretildiğinden mütevellit alttan sok bacağı kafana kadar çek, giyiver pijamalar bunlar. Tulum şeklinde ev kıyafeti diyelim ya da. 

Ben yataktan ziyade ev kıyafetine daha uygun gördüm kendilerini. Yatarken ben giyemem zira bu kadar sıcak olursa afakanlar basar, sağa sola saldırabilirim. Benim için evlik giyim parçası yani.




Aslen bebeklere giydirilen bu parça son zamanlarda yetişkinler için de üretilmiş, Çok kaba bir araştırmayla Türkiye'de satan bir yer göremedim. Ben de görselleri amazon, ebay ve aliexpress'ten buldum zaten. Fakat ilk gördüğüm yerde bir tane kapacağım.



Hem süper rahat hem kolay giymelik hem de sıcacık. 


Hemi de unisex. Kocalarınıza, erkek arkadaşlarınıza giydirirseniz belki biraz daha sevimli olurlar. Zira odunluktan kırıldıkları için biraz minnoşluğa ihtiyaçları vardır kesin.




Ya da en iyisi çiftlerin arasını bozmadan aynı takımdan bir sana bir de bana şeklinde takılmak da bir alternatif.


Malum "winter is coming..." :))

17 yorum:

  1. çok güzeller çok beğendim burada satılan yeri bulursan ne olur paylaş bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulursam vallahi kaçırmam, sana da söylerim :)
      bebekler için var tabi de, bizim gibi hala bebek ruhlu kadınlara yok :)

      Sil
    2. onesieturkiye instagram sayfasından ulaşabilirsin artık bu ürünlere :)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Ayy güzelde bunları cıkarmak mesela :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa niye öyle dedin, hem kolay giyilir hem de çok kolay çıkar diye düşünmüştüm ben de...

      Sil
  3. kızlar bende bir arkadaşımda görüp aldım.
    hem çok tatlılar, hemde sıcacık :)

    YanıtlaSil
  4. Tchibo'da vardı. Bakın isterseniz. Çok ciciler gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thcibo'daki yazlık şort tulum gibiydi diye hatırlıyorum ama yine bi bakiim. teşekkürler...

      Sil
  5. Odunlukta kırıldıkları için... ay çok güldüm çok neşeli bir yazı olmuş eline sağlık. Bende 2 senedir falan istiyordum ama tabi hiç bir yerde bulamadım. Yoksa bende kapıcam :D Bulursan bana da haber eder misin :> :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki haber veririm :) teşekkürler...

      Sil
  6. O kadar rahatlar ki! Bende bir tane var :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. kendime diye başlayıp polarım kısa olması nedeniyle yiğenime diktim gayetde güzel oldu ilk olması nedeniyle çok süsleyemedim ama hiçte zor değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :)) çok özeniyorum becerikli insanlara :))

      Sil
  8. Çok güzeller 10 tl gibi bir rakama bunlardan almak isterseniz.
    http://www.tarzgo.com/tulum-pijama-yetiskin

    YanıtlaSil
  9. Yok mu sunlardan bulan link atsin please ��

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...