21 Aralık 2014

2014 YILI KOZMETİK/BAKIM FAVORİLERİ


Yeni yıla günler kala eski yılda neleri çok sevdik furyası başlamışken ben de bir kozmetik / bakım favorilerime el atayım dedim. Ayıla bayıla kullandığım, memnun kaldığım neler neler varmış kısa bir tur yapalım ne dersiniz?



Nemlendiricilerden başlarsak;

La Roche Posay Effaclar Duo (+)  Anti-Imperfections

Bu üründe ikinci tüpün dibindeyim ve bu yılın Mart ayından beri kullanıyorum. Eski sivilce izlerimin (kraterlerimin diyim) geçmesinde kesinlikle etkisi olduğunu düşünüyorum. Yağlı bir ürün değil, gayet ferah bir kokusu var, yapısı da hafif. Herhangi bir reaksiyona neden olmadı bende. Severek tüketiyorum. Cildinizde renk sorunları ve izler varsa uzun vadede işe yaradığını düşüneceğiniz bir ürün, tavsiye ederim.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

Özellikle kış aylarında yoğun nemlendirme ihtiyacımı karşılaması için testerından beğenerek aldığım  nemlendirici. Formu jel şeklinde, kokusuz, yağlı bir yapısı yok, buna rağmen biraz geç emiliyor. Sadece sabahları makyaj altına kullanıyorum. Zira iyice nemlendirmezsem kuru cildim fondöteni kusuyor. Normal zamanlarda Effaclar benim esas kremim. Bu sadece kışın kullandığım bir ürün benim için. Çünkü diğeri yeterli olmuyor. 


L'oreal Elseve Extraordinary Oil

Bu bir saç bakım yağı bilmeyen kaldıysa :) Yalnız diğeri, yani sarı kapaklı olanı benim favorim. Onu bitirdikten sonra bunu da denemek için almıştım. Onu daha çok sevdim diyebilirim. 

İkisinin farkı, üzerinde yazıldığına göre, kırmızı kapaklı olanın boyalı saçlar için olması, saç rengini kusursuzlaştırıcı bakım yağı olarak tarif edilmiş. Ben sarı kapaklı olana göre bunu daha hafif buldum. Benim saçlarım ciddi kuruluk sorunu yaşadığı için daha ağır ürünleri ben daha çok beğeniyorum. Ama normal ya da yağlı saçlılar bunu daha çok sevecektir.


Soldan sağa parfüm/mist favorilerim;

The Body Shop Honeymania EDT
Bal kokulu edt parfüm, ikinci şişem, bu sene bal kokusuna taktım, yemeye de doyamam zaten :)

Bath and Body Works Japanese Cherry Blossom Fragrance Mist
Japon kirazının birçok markada kokusu var, BBW en başarılılarından biri

Yves Rocher Lilas Mauve
Püripak Leylak kokusu, en çok yazın kullandım


L'occitane Deodorant Raicheur Aromatique

Ter kokusu için kullandığım roll on. Bu da ikinci şişe ve bu yazıyı hazırlayana kadar bitti bile. İşini iyi yapan bir ürün ve alerji vs yapmadı. Koltukaltı için içeriği temiz ürünleri tercih ediyorum. Malum çok hassas bir bölge.



Ruj farovileri, soldan sağa

Rimmel London Lasting Finish by Kate 07 numara
tam bir şeftali nude, bitmesin diye kullanmıyorum o derece favorim

Note Cosmetics Long Wearing Lipstick 11 Funny Lips
çok eğlenceli, fosforlu bir mercan pembe, yazın süper

Golden Roce Velvet Matte Lipstick 02
toz pembeye kaçan bir gül kurusu 



Çok ruj insanı değilimdir o yüzden iddialı renkleri pek sevmem. 
Dolayısıyla pembe  ve şeftali türevleri benim için yeterli :)



Oje favroileri; Soldan sağa

Rimmel London 60 Seconds 711 Rain Rain Go Away
bol sütlü bir kahve, biraz bejimsi, kalıcılığı zayıf

Deborah Milano 7 days Long A173
Pembe nude, çok azıcık sedefli

Golden Rose Rich Color 28 numara
Bordo-Mürdüm, inanılmaz güzel bir renk

Flormar 320 Numara
açık gül kurusu, bu da harika


Fondoten favorim; 
Rimmel London Match Perfection 
rengi 200 soft beige
Kuru ciltliler için ideal, kokusu var ama kötü değil, kapatıcılığı orta, gün sonunda biraz kayboluyor diyebilirim, belki bazla denenmeli

Dünyanın en güzel fondöteni değil ama özellikle renk olarak bana tam uyması ve yüzümün ürünü kusmaması onu gönlümün birincisi yaptı bile :)


Dünyanın en güzel göz kalemi bu olabilir ama;
Kiko Automatic Precision Eyeliner and Kohl 716
Asansörli, simsiyah ve yumuşacık, tam istediğim gibi
Akar mı bilmiyorum çünkü bende hiçbir kalem hiçbir far hiçbir rimel akmıyor





Mac farlarım, bir eksik kadro ile buradalar
Boş olan pana ne alacağıma karar verdim bile, yakında alırım sanırım


Mac Refill Eyeshdow Stars N Rockets
pembe mavi yanısmalı duochrome 

Mac Refill Eyeshadow Cranberry
Müthiş güzel bir kızıl

Mac Refill Eyeshadow Club
Zaten çok meşhur, övüldüğü kadar güzel

dördüncü de deep truht olacak



Allık, Bronzlaştırıcı ve Aydınlatıcı favorim, üçü bir arada :)
Sleek Face Form Kit - Light


Çok koyu renk olmayan az pigmentli bir bronzer
Sim seli olmayan ayarında bir highlighter ve
Şeftali -Mercan bir allıktan oluşuyor palet

Allık hariç paletin hastasıyım, fazla simli geldiği için allığına bayılmadım ama aşırı pigmentli olmamasını da seviyorum açıkçası. Pigment delisi allıklardan hazzetmediğimden yine de kullanıyorum. Ayrıca üçünün bir arada olması çok pratik, diğer markalarda niye yok ki :)



Daha da devam ederdim lakin sıkıcı olur diye en çok sevdiklerimi derledim. 
Pişti olduklarımız var mı kızlar? sizde favoriler nasıl  ??

14 yorum:

  1. Bu sene Note ile tanıştık bence de iyi oldu :) Golden Rose Rich Color serisi ojeleri de muhteşem... Güzel bir yazı olmuş keyifle okudum teşekkürler. Beklerim bana da pembemakyajcantam

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş :)) benimde clinique nemlendirici, sleek face kit,kate moss rujlar ve elseve saç bakım yağı gerçekten severek kullandığım ürünler:))

    YanıtlaSil
  3. güzel bir yazı olmuş, ben de Golden Rose Velvet Matte Lipstick 02 ye bayıldım. gül kurusu tonlarını çok severim, ararım bir türlü tam istediğim tonu/kıvamı bulamam. ilk fırsatta bu ruja bi bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat açısından da makul, bence de bir göz at :)

      Sil
  4. Güzel bir yazı olmuş özellikle ruj renklerine bayıldım ^^ Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim -- Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. ilk çıktığında rimelin o fond. bende almıştım çok da güzeldi çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bir de daha kalıcı olsa tadından yenmez :)

      Sil
  6. Sleek face form kit almayı bende çok istiyorumda bakalım 2015te alırım belkide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence pişman olmazsın, çok pratik oluyor :)

      Sil
  7. Bayılıyorum bu tarz yazılara! Clinique DDML i ben de çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence başarılı bir ürün ama sevmeyeni de çokmuş :o

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...