3 Aralık 2014

En sevdiğim bloglar ... vol.2



Bu aralar birçok sevdiğim bloggerın blogunu kapattığını ya da format değiştirdiğini farkediyorum. Bu gerçekten çok üzücü olabiliyor zira blog yazmak kadar okumayı da seviyorum. Yeni fikirler edinmeyi, yeni şeyler öğrenmeyi, bloglardan ilham almayı çok seviyorum. Keşfettiğim güzel blogları paylaşmak da bir o kadar güzel olacak diye düşünüp "en sevdiğim bloglar" serisine yenilerini eklemeye devam ediyorum. 


Meltem'in Evi

Özellikle fotoğrafların güzelliği dolayısıyla bakmayı okumayı en sevdiğim blogların başında gelir Meltem'in Evi. Gerçekten evi çok güzel. El emeği ile yaptığı hobi işlerini evini dekore etmek için kullanıyor. Üç çocuklu pek becerikli, mutfakta da iyi, yani ilham alınmayacak gibi değil. Çok taze bir blogger, bu yılın başında yazmaya başlamış fakat fark edilmeyecek gibi değil şu anda. İnsanın içini açan fotoğraflar, uzun ve ağır olmayan yazıları, tertemiz ifade şekli ve kalbinin sıcaklığı ruhumu alıp götürüyor desem yeridir. Çok severim, çok da tavsiye ederim :)



Pın! 
yeni adresi ile http://no9daire8.com


Pın! yani Pınar. Eski blogunu kapatıp yenileyen bloggerlardan. En azından kaldığı yerden daha güzeli ile devam ediyor. Şükür ki kapatıp gidenlerden değil!! Blogu, içinde her şeyden biraz biraz olanlardan. Güzel tasarlanmış, görselleri kaliteli, ilhamlık... Gezi, yemek, moda, kozmetik, kendin yap... ne arasan var. Düzenli okunabilecek eğlenceli yazılmış bir blog. Seviyoruz efenim. Youtube'da da başarılar :)



Aycan Hayata Dair

Eski blogspot'tan kurtulup yeni alan adı ve yeni youtube kanalı ile yokuş yukarı koşmayı başaran usta bloggerlardan. Özellikle hobi işlerini çok öğretici buluyorum. Ayrıca el işlerinden de sık sık çekiliş yaparak emeğini paylaşmaktan da çekinmez. Bir diğer yazdığı alan da kozmetik. Kim sevmez ki :) Velhasıl kelam severek takip ettiğim çabasına hayran olduğum bir blogger. Alan adı alırken, header hazırlarken ve arşivini taşırken biraz sıkıntı çekti ama bence çabasına değecek, zira çok çalışkan. tavsiye olunur :)



Bıyığım var!

Biraz edepsiz biraz muzip, bir garip yazar. Erkekler blog dünyasında sayıca azlar ama olanlar da epey iyi işler çıkarıyor. Demirbey ve onun bıyıkları :) bunlardan biri. Bunalımlardan mizah çıkarmak konusunda çok başarılı. Eylülden beri yazmıyor umarım o da bırakmaz ama şu arşivini bir kurcalayın cidden. Uzun ama eğlence vaadi yüksek yazılarını keyifli zamanlarınızda okuyun, gülmek garanti. Mesela şu yazı :)))  Ek bir not: müzik zevki de bir başka.

Dahası derseniz, "En Sevdiğim Bloglar Vol.1" için buraya tıklayabilirsiniz.

* Şaka maka burada ismi geçen hiçbir bloggerdan izin almadım, haberleri yok. Umarım kimse kızmaz bana :) Ne yapayım güzellik paylaştıkça çoğalmaz mı?

13 yorum:

  1. Meltem candır :)) çok keyifli bir blogu var hiç kaçırmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Benim bloğumu da inceler misin belki seversin :) henüz yeniyim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ah! Hem de nasıl çoğalır :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Burcu inan ağlamamak için zor tuttum kendimi ne güzel şeyler yazmışsın ne güzel anlatmış ve anlamışsın çok duygulandım çok ama çok teşekkür ederim canım öpüyorum seni ayrıca Hazelcim sanada çok teşekkür ederim iyiki varsınız güzel arkadaşlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olanın kıymeti her zaman bilinir... asıl ben teşekkür ederim o güzellikleri yazdığın için :)

      Sil
  5. Çokkkkkkkkkkk sevindim cnm çokkkkkkk teşekkür ederim :) Yokuş çıkmak benim işim koca kış kıçımı yayıp oturunca biraz zorlanıp nefes nefese kalsamda, çabamı fark ettiğin için minnettarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de minnettarım ayol, ne demek :)))
      hiç bırakma yazmayı oldu mu? farkında olmuyoruz ama sessiz takipçiler çok...

      Sil
  6. Merhaba Burcu,benim de bir bloğum var incelemek ister misin?umarım beğenirsin Sevgilerimle!:)zeyusanka.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben sizin blogunuzu yeni keşfettim. Belki siz de benim blogumu keşfetmek istersiniz :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...