15 Aralık 2014

Trend: Deri Sırt Çantası


Herkeşlere selam ... :) son zamanlarda kafayı taktığım deri sırt çantası modellerine göz gezdireceğimiz bol resimli blog postumuza hoş geldiniz. Çocukları sahneden alalım ve başlayalım :)


Sırt çantası okul ve öğrencilik ile bütünleşmiş olsa da aslında kullanım kolaylığı/vücut sağlığı açısından en ideal olanı. Sevgili modacılar ve trend setterlar sağolsunlar yine biz kadınları düşünmüşler ve okul çantası çocuksuluğundan uzak, daha modern ve şık sırt  çantalarını trend etmişler, canlarım benim ya....



Evvelden beri bu modeller var tabi ki, yeni çıkmadı, ama geçen sonbahardan beri epey moda oldu. 

Günlük hayatta, hafta sonu için tamam ama iş/ofis için kolaylıkla seçilebilecek bir model değildi benim için. Ama artık, benim açımdan da bu dogma kırıldı, zira bu modellerin deri olması veya parlak olması arzu edilen şıklığı/ciddiyeti sağlayacak. 


İçine evrak, laptop vs koymak ve böylece daha da ağırlaşan çantayı omuz yerine sırtta taşımak her açıdan makul. O yüzden kış için değil belki ama (kalın kalın kabanlarda taşımak biraz zor) önümüzdeki bahar için bir tane de ben edinmek istediğimden çılgınlar gibi bakınmaya başladım.



İnternette çok model var. Epeydir moda olduğundan ünlülerin ya da ünlü bloggerların kullandığı bir çanta modeli. 



özellikle yabancı alışveriş sitelerinde bolca var. Bir de buralarda bulursam affetmeyeceğim. 


En çok beğendiğim şu çanta oldu, bayıldım alsam mı kararsızım şu an.
Sizin var mı böyle bir çantanız? Varsa biraz anlatsanız ya :)

8 yorum:

  1. bende şöyle uygun bir türk markası bulsam hemen alacağım.. yurt dışından getirtmek istemedim paket büyük olacağı için takılır diye korkuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de. Bulursan bana da söyler misin??

      Sil
  2. ben de en kısa zamanda almayı düşünüyorum..sırt çantalarının moda olması çok iyi oldu kullanımları çok rahat :)bende bloğuma beklerim :)sevgiler..
    http://2015egirerken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. modeller çok güzel:))sırt çantaları özellikle seyahatlarde hayat kurtarıcı oluyorlar:)) hemen bende bitane edineceğim :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...