12 Ocak 2015

e.l.f. lip exfoliator


Kış mevsimi, cilt gerim gerim, dudaklar çatlak...
dört mevsimin kralı kışın bize hediyeleri :)

Ben biraz tembel ve yeteneksiz olduğum için evde bal ve şekerle vs yapılan dudak peelingleri için pek uğraşmıyorum. onun yerine bu ürünü satın aldım ve denedim ve de beğendim :)



İngiltere'den gelecek bir arkadaşımın bana getirmesi için sipariş vermek üzere e.l.f. markasının fırçalarına bakarken gördüm bu ürünü. merak ettim aldım. yakın zamanda elime ulaştı ve hemen denedim. 



İçeriğinde E vitamini, shea, avakado, üzüm ve jojoba yağı varmış, tanecikleri de şekermiş. Ben pek takılmam içeriklere, işini iyi yapıp yapmadığını daha çok takılıyorum sanırım.

Kullanım talimatı da şöyle; nemli dudaklara yuvarlak hareketlerle uygulayın ve sonra nemli pamuk ya da havluyla temizleyin ve en son lip balm sürün.


Aynen söylediği gibi, nemli dudaklarıma uyguladım. kim uğraşacak yuvarlak hareketler falan diyerek doğrudan ruj gibi sağa sola sürdüm. tembelim biraz da... :)



Dudaklarım epey çatlaktı. İlk deneme için işime yaradığını söylemeliyim. İlk kullanım için konuşursak, yapısındaki balm tabakası eriyince tanecikler kurumuş deri parçalarını iteleye dürtükleye soymaya başlıyor. Zaten, ürünü sürerken dudakta en çok kurumuş olan noktaya denk geldiğinde hem çıtırtıları duyabiliyorsunuz hem de biraz acıyor. Acıyı hissettiğimde o kısma biraz daha yoğun sürdüm ki iyice soyulsun gitsin. çeksin gitsin kuru deriler....gitsinler :)



Tanecikler olmasa ürün bildiğimiz yağlı bir lip balm gibi. O balm sayesinde dudak üstünde kolayca kayıyor ve dudak dokusunu incitmiyor. Ancak biraz sert. O yüzden kullanmadan önce iyice nemlendirmek lazım bence. balm kısmı biraz yetersiz gelebilir. Ayrıca uygulama aralarında balm takviyesi yapmanız da gerekebilir. İş bitince de yıkayıp tekrar balm sürün. en az iki ya da üç gün süreyle kuruluk ve çatlaklık olmuyor. Tabi sonra tekrar.....hep mevsimden hep.... :) 

kış!!!! bu sene  senden nefret ettim cınım yaaa....



2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş.. Getirebilecek birini bulduğum an sipariş vereceğim listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında elf türkiye'ye gönderim yapıyor ama ben de riske girmek istemedim. İngiltere'den gelecek bir arkadaşımın adresini sipariş verdim, paketimi o getirdi.

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...