19 Ocak 2015

Hayvan kulaklı şapka ve bereler


Bu kış yine çok trend olan bir parçadan söz edelim; kulak sahibi bere ve şapkalar.

Herkeşler bunlardan giyiniyor arkadaş.... Ne çok gördük bloglarda ve dahi sokaklarda. genç kızlarımız hep kulaklı bu aralar. eni sonu dayanamadım ben de arayışa girdim, bulduğum yerde kapacağım siyah olanlarından. 

Sanırım Zara'da varmış ama Türkiye'deki mağazalarında da var mı bilmiyorum. Bakmak lazım. Kore ve Japonakiler trendleştirmiş olabilir bu kulakları, zira google görsellerde en çok onların fotileri çıkıyor. O yüzden aliexpress'te de birçok model var. ve tabi ki etsy'de  var. 

Olmadı normal beremize iki pon pon dikersek o da olur. Çatalla pon pon yapımını netten araştırabilirsiniz. Mevsimlerden örgü mevsimi tabi. soğuk kış gecelerinde dizlere battaniye örtüp sevdiğine atkı bere örmeyene kız vermiyorlar malum :)

İlhamlıkları sizin için topladım
trendleri es geçmeyelim hemen bakalım derseniz buyurunuz ...
 :)












sevgiler....

12 yorum:

  1. bende H&M'de çocuk reyonunda buldum az daha büyük olaydı iyiydi :) Ozan çok güldü almadım bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&M'de de yok yok maşallah, Ozan da kendine baksın ayol :))

      Sil
  2. Sakın alma bence... Her kız giyince sanki belediye dağıtmış gibi oluyor. Tabi tercih meselesi hoşuna gidiyorsa giyersin. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belediyenin dağıtmadığı moda olmuyor gibi bi'şey zaten... ama haklısın, bi daha düşüneyim :)

      Sil
  3. Iyi bir şekilde kombinlendi ise eğer, çok şık duruyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah şapka olanlara kombin çıkarmak daha kolay olur herhalde :)

      Sil
  4. Bloğunuz çok güzel takipteyim bana da beklerim mutlaka :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. merhabalar sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Beğeneceğinizi umduğum bloguma beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. kız arkadaşım çok beğendiğinden epey yerde aradım bu bereleri:) en uygununu buypasa.com da buldum. sabırsızlıkla bekliyorum elime ulaşmasını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız arkadaşınız çok şanslı :))

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...