22 Ocak 2015

Kuruyan göz farlarından yeni far yaratmak :)


Çok taliplisi olmasa da krem göz farlarını ben seviyorum. Ancak zamanla kuruyor tabi ki. Kuruyan krem farları nasıl kurtarabilirim diye internette biraz gezindim. Inglot'un Duraline isimli ürünü ile krem kozmetik ürünlerin inceltilebildiğini okudum ama bu ürüne ulaşmak biraz zormuş. Onun yerine doğal yağlar kullananlar da varmış. Benim de aklıma bir fikir geldi. Hazır krem farımı bu şekilde mıncıklayacaksam neden iki rengi birleştirip yeni bir renk elde etmiş olmayayım ki???



Ben de dün akşam projemin başına oturdum. Badem yağı, spatula gibi kullanmak için tahta karıştırma çubukları ve boş bir krem kutusu lazım olan malzemelerimiz. Ve tabi karıştıracağımız ürünler :) bendekiler Maybelline Color Tattoo'lardan "on and on bronze" ve "pink gold" renkleri.


Her iki krem farın üzerinden istediğim miktarda sıyırdım ve boş krem kutusuna aldım. pembe altın benzeri bir renk elde etmeyi hedeflediğim için "pink gold" olandan daha fazla koydum. Üzerine de iki damla (az gelirse eklersiniz) badem yağı damlatıp tahta çubuk yardımıyla iyice karıştırdım. 


Çok fazla ürün almadım zira, nasıl bir sonuç çıkacağını bilmiyordum. Tümünü karıştırdıktan sonra parmakla alması kolay olsun diye kutunun bir kenarına topladım.


Renk hemen kendisini gösterdi.



Tam istediğim gibi bakırımsı, bronzumsu parlak bir pembe ortaya çıktı. 



Renklerin karşılaştırmasını da yukarıda görebilirsiniz.
İçine yağ koyduğumuz için yağlı ciltliler bundan memnun olmayabilir.



16 yorum:

  1. hehe iyi yöntem :) badem yağı besleyici hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirpik diplerine iyi gelir :))) işte bunlar hep merak hep sıkıntı :)

      Sil
  2. Ama renk çok güzel olmuş. Yağlı göz kapağına sahip benim gibiler için başka bir yöntem lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben yağın miktarını biraz kaçırdım ve içine yüz pudrası eklemek aklıma geldi. sonra iyice cadı iksirine saracak diye vazgeçtim. bu durumda bir tek aklıma far bazı önermek geliyor :))

      Sil
  3. ÇOOK teşekkür eederiz bu güzel bilgi için:)

    YanıtlaSil
  4. Ay renk bir harika olmuş. Benimkiler kurumadı ama ben de mi yapsam dedim vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraşması zevkli oluyor, dene bakalım

      Sil
  5. Çok başarılı olmuşşş. Yeni renkte harika görünüyor

    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Harikaa. Hic aklima gelmemisti. :) :*

    YanıtlaSil
  7. badem yağının faydaları o kadar çk ki ben de saç ve kirpik diplerinde özellikle muhteşem etkisini gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kirpik için bulunduruyordum zaten. kuruyan maskaralara da damlatıyorum

      Sil
  8. Süper süper bayıldım :) İlk fırsatta deneyeceğim

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...