27 Ocak 2015

The Body Shop: Kenevir Ayak Bakım Kremi


Topuk konusunda takıntılı olduğumdan sebep şu an düzenli (her gün) olarak bu kremi kullanıyorum. Bundan önce de çok memnun olduğum Yves Rocher'in meşşşhuuurrr.... lavantalı ayak kreminden iki tüp bitirmiştim. Şu anda da The Body Shop'ın bu kenevirli kremini kullanıyorum.


Derler ki, insanın topukları vücuttaki en emici dokuya sahip yeriymiş. Şunu duydum mesela, akşam yatmadan topuklarına sarımsak sür, sabah ağzında hissedersin :) böyle anlatınca çok iğrenç oluyor tabi de, doğruluk payı vardır yahu. Mesela grip, soğuk algınlığı gibi rahatsızlıklarda vicks sürüldüğünü biliyorum. Bir işe yaraması böyle bir geleneksel bilgi toplumda oluşmazdı herhalde.


Ama buradaki olayımız bünyeye şifa aramak değil. Şimdi bunu sürün, kenevir yemiş gibi olun, kafa bimilyon gezin demiyorum tabi :)))) zira bu topuklardaki kuruma ve çatlakları gidermek/ engellemek için üretilmiş bir ürün :))

Neyse bu kadar boş muhabbetten sonra ürüne geçelim;
yapısı epey yağlı, kokusu biraz ağır.


Ancak düzenli kullanımda topukların çatlamasını engellediğini söyleyebilirim. Bir kez bile ihmal etsem hemen çatlamaya, sertleşmeye meyilli oluyor topuklar. Yatağa yorgana falan değdikçe o çatlaklar çıtır çıtır eder ya ıyyyyyy.....sinir olurum.

O yüzden hedef asla kurumasına müsade etmemek benim için.


Bir sorun da ürünün kullanımında. Ben bu tür tüpte olmayan krem ürünleri kullanırken parmaklayamıyorum. Tırnaklarımın arasında kalan kremlere uyuzum. O yüzden böyle bir spatula buldum. Diğer kutu tipi krem ürünlerimi de bu spatula ile alıp, uygulama bölgesine koyup, oradan ellerimle yedirmek suretiyle sürüyorum.


Ürünün üçte birini bitirdim. çok kolay  biteceğe benzemiyor çünkü oldukça bereketli. 
Uzun lafın kısası ben memnun kaldım. Dediğim gibi bence topuk bakımının en önemli olayı düzenli kullanılması. Bu ürünü merak edenleriniz varsa tavsiye edebileceğimi beyan etmek isterim :)

bye...

12 yorum:

  1. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    takipteyim, bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. evde zibilyon tane ayak kremi var hep unutuyorum her banyo çıkışı kendime söz veriyorum ama olmuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  4. Tam da böyle bir şey arıyordum hemen deneyeceğim :)
    Bana da beklerim :)
    seasonsketch.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Ayak bakımı önemli gerçekten ihmal etmemek lazım.

    Bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim :)
    visneliruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...