2 Mart 2015

Essence Oje Kurutucu


Ojeyi sürdükten sonra kurumasını beklemek dert. Hatunların bu derdine firmalar çare bulmasa, buldukları çareyi de biz hatunlara satmasalar olmazdı zaten :)) 

Eskiden bilmezdik oje kurutucu ürünler mevcut. Yakın zamanda Essence markasının Nail Art Express Dry Drops isimli bu ürününü denemeye başladım ve epey sevdim. Diğer markaların farklı ürünlerine göre bence artıları çok.



Öncelikle oje şeklinde sürülen kurutuculara göre artısı, fırçası olmadığı için taze sürülmüş oje üzerinde iz yapmıyor. Çünkü fırçası yok damlalık şeklinde.

Sprey şeklinde olanlara göre artısı ise tırnak harici bir bölgeye, yani tırnak kenarlarındaki etlere temas etmiyor. Dolayısıyla parmaklarda yağlı bulaşık olmuyor.


Nasıl kullanılıyor peki?

Damlanın tüm tırnağa eşit yayılması için bence en ideal yöntem; parmakları yere 45 derecelik açı ile tutarak tam tırnak dibinden bir damlayı aşağı salıverip ucuna kadar yayılmasını seyreylemek :) garip bir zevk, çok eğlenceli.

Essence markasından aldığım hiçbir üründen şimdiye kadar memnun kalmamıştım. Ama oje kurutucusu bir harikaymış.


Ayrıca kimya laboratuvarından fırlamış gibi duran şişesi çok hoşuma gitti. Damlalığı çocukluğuma geri döndürdü beni. Şişe bitince atmayacağım sanırım. Tamamen temizledikten sonra herhangi bir şekilde muhakkak işime yarayacaktır.


Eksisi yok mu, elbet var. Şişe cam, damlalık da cam. Elinizden düşürür ya da bir yere çarparsanız kırılması kesin. Ayrıca, çabuk bitecek gibi bir hali var, pek bereketli değil.

Ayrıca fiyatı biraz fazla gelebilir. Malum Essence'in 10 liradan pahalı pek ürünü yok. Bu ürünün de 7-8 gibi bir fiyatı vardı. Muadillerine göre biraz bereketsiz ve pahalı sayılabilir.

14 yorum:

  1. Bu ürünü merak ediyordum, yorumlaman iyi olmuş. Elimdeki bitince deneyeyim ben de o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Duymuşdum. Ama hiç killanmadım. Bizom parayıa 3-4 azN manatı. Bir az pahalı ojeyçin. Düşünürsekki l
    çok killanırım. Çabul biter bende eveTtt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece beklemeye vaktin olmadığında kullanırsan, daha uzun gider herhalde :)

      Sil
  3. En az 4 ayrı markanın oje kurutucusunu denedim, hiç birinden de verim almadım. Tabi buna sebep olan benim her zaman ojeyi 2-3 kat sürüyor olmam da olabilir :)) Merak ettim en kısa zamanda deneyeceğim bakalım Essence derdime çare olacak mı :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunuzu yeni keşfettim :) üyeniz oldum hemen banada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Anlatimina göre güzel bir ürün kullanimi da pratik.

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü hiç görmedim. Merak ettim bir göz atmam lazım :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Blog keşif etkinliğinden buldum seni bloğunu beğendim :)
    Bana da beklerim http://www.biraltibirsifir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. merhaba cnm bloğunu keşfettim ve takipteyim bende bloğuma beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Acayip güzel bir ürün..2 kat yoğun oje ve top coat kullanıp üzerine bu ürünü damlatıyorum sonuç müthiş..sadece 60 sn değilde 2 dk da kurutuyor..Ayrıca benim etlerimde çok serttir bununla yumuşacık oluyor..kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...