31 Mart 2015

Oh be dedirten icatlar vol.10



Evde kahve makinesina ihtiyaç duymadan kahve için süt köpüğü elde etmenize imkan veren "süt köpürtücü"

Bir nevi mini mikser, Tchibo'da 30-40 liraya satılıyormuş. Daha alengirli cihazlar da var piyasada tabi ama ne gerek var di mi...


"Kumaş Yapıştırıcısı"

Dikmek istemiyorsanız, dikmeyi beceremiyorsanız bence güzel bir icat.  DIY projelerinde işe yarayabilir, ancak kıyafet ya da çanta vs için denerseniz dikiş kadar sağlam olmaz gibi geliyor bana. Ayrıca vazgeçtiğinizde sökülmez, kumaşı parçalamak gerekecektir. Yine de başarılı.



bağcık derdine son !!! 
"lastik ayakkabı bağcığı" geldi hanımm....
 Bu lastik şeritleri bağcıklı ayakkabılarınıza bir kez takıyorsunuz ve her seferinde çözüp yeniden bağlamaktan kurtuluyorsunuz. 


Üstteki fotoyu D&R mağazasında çektim, yani buralarda da bulunan bir ürün.
Özellikle çocuklar, bağcık konusunda yeteneksizler ve dahi tembeller için süper bir icat bence.



Üstünde çay süzgeci yazıyor ama bence bu bir "bitki çayı süzgeci"



Yani kuru bitkileri içine koyup onu da bardağa yerleştirip kapağını da kapatınca, bardağın içerisinde çayım demleniyor. 




Porselen bitki kupalarını bilirsiniz içerisinde demlemek için bir aparatı vardır, işte onun silikon olanı bu, avantajı istenilen herhangi bir bardağa uyabiliyor. bence oh be, sizce??

Bir önceki "oh be" yazım için tıklayabilirsiniz :)

7 yorum:

  1. Tatlım yaa ama ben o ayakkabı bağcığına bayıldım, hiç farketmemişim böyle bir ürün olduğunu, neon renkleri süpermiş ;))

    YanıtlaSil
  2. Bağcıklara bayıldım :) Nefret ediyorum bağcık probleminden ;) Hemen bakıyorum hatta.. Sağolasın :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
    http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...