20 Mart 2015

Trend : Vücut Kemeri


Gün geçmiyor ki... sayın seyirciler... modanın icatçıları yeni bir trend eklemesin :))

Belki birçoğunuzun bildiği belki de büyük bir kısmınızın ilk defa öğreneceği bir trend alarmı ile karşınızdayız. 


Geçen yaz "vücut zincirleri" moda olmuştu hatırlarsınız. Bir nevi kolye gibi ama boyun yerine gövdeye takılan incikli boncuklu süslü zincirler vardı. Kemer olayı da onun kış versiyonu gibi bence. Podyumlarda mankenlerin üzerinde bolca görüyoruz. Hem sıradışı ve ilginç, hem duruma göre fonksiyonel hem de bazı kötü (!) çağrışımlar yapan bir havası var bana göre.


Aksesuar olarak bence hoş bir fikir. Düz basit bir bluz ya da yine düz bir elbiseyi hareketlendirmek için kolye ve kemerden sıkıldıysanız ilginizi çekebilir. Aynı zamanda salaş hırkaları ya da pançoları üzerinizde sabit tutmak için de oldukça fonksiyonel olacağını düşünüyorum.


Gelelim kötü çağrışımlara... bu görselleri ararken google'a arama kelimeleri olarak çeşitli alternatifleri yazdım. Karşıma çıkan görsellerin çoğunda erotik shop ürünleri vardı, siz onu anladınız :)

Bir de dağcıların ya da paraşütçülerin kullandığı güvenlik kemerlerini anımsattığını farkettim.  Yani tabi moda bu nelerden, nerelerden esinlenileceği sorgulanmaz :) Ayrıca pantolon askılarını da anımsattı bana.


Türkiye'de nerede buluruz sorusuna gelelim. Öncelikle Oxxo'nun internet sitesinde gördüğümü söyleyeyim. Onun dışında Hotiç'te de varmış diye duydum. Biraz araştırma ile bulunabilir bence.


Olmuşlarını gördük bir de olmamışına bakalım diyorum ve sizi aşağıdaki resim ile başbaşa bırakıyorum. 



herkese mutlu günler...

6 yorum:

  1. Evet, bu trendi gördüm ama bir çok örnekte olmasa da olur hissi veriyor. Hele sonuncu son derece zayıf (moda tabirle ezik). Bu arada blogunuz güzel. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modacılar işte ... :) teşekkürler

      Sil
  2. ben baya beğeniyorum bunları açıkçası. etek olanları da var. üste değil alta giyiyorsun falan. onlar da baya iyi. :)

    bu arada benim de henüz bu ay yayına girmiş moda, güzellik, seyahat ve sanata yönelik bir lifestyle blog'um var. beklerim. :))

    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel durmuyor mu :) Yazın çok güzel olmuş diğer çeşitlerini de görmüş olduk :) Bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :)

    : http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba...
    Özellikle 2.resmin ortasındaki kemeri nerde bulabilirim

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...