8 Nisan 2015

Marilou Bio Masque Visage Purifiant


Normalde çok maske kullanan biri değilim. Ancak, ilk denemede istediğim gibi bir tercih yaptığımdan kendimi tebrik ettim açıkçası :) Bu maske başlangıçtaki beklentilerimi tam anlamıyla karşıladı çünkü ....


Amacım, haftada bir uyguladığım genel cilt bakımımın son aşaması olarak maske ile "pamper" işlerimi tamamlamaktı. Yüzümü germeyen, yumuşatan, canlandıran, sağlıklı gösteren aynı zamanda zararlı içeriği olmayan bir maske istiyordum. Marilou Bio markalı bu temizleyici maske tüm isteklerimi karşıladı diyebilirim :)


İçerik işlerinden pek anlamam ama üzerinde %99.200'ü doğal içerikten üretilmiş yazması ilgimi çekmesi için yeterli oldu sanırım. Zaten kimyasal kimyasal kokmamasından (yosun gibi kokuyor) biraz da olsa anlaşılıyor. 


Ben kalın bir tabaka halinde kuruyana kadar bekletiyorum. En büyük endişem maskeyi sildikten sonra cildimi germesi idi, bunu yapmadı o yüzden sevdim. Yüzümde yumuşaklık ve canlanma da hissediyorum. 
Ürünlerin vaadlerine hiç bir zaman takılmadım, bu üründen de gençlik iksiri beklemiyorum. Kısa vadede işimi görmesi ve dahası kötü etkileri olmaması benim için yeterli. 


Yapısı akışkan, rengi koyu yeşil ama şeffaf. Bariz rahatsız edici bir kokusu yok, sürmesi kolay. Katı kıvamlı olmadığı için ince bir tabaka halinde sürülüyor ama ben elimi bol tutuyorum.

Fiyatı 17-20 lira civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ben Gratis'ten aldım. Ederi ile gideri dengede bir maske diyerek sözlerimi sonlandırıyorum :)
öptüm kib bye

1 yorum:

  1. Postunuzu severek okudum. Sitenizi takipteyim. Destek için sizide kendi bloguma beklerim :) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...