16 Nisan 2015

Modaydı geçti vol.1



Yeni bir seri başlattım kendimce : "modaydı geçti" serisi.

Moda, adı üzerinde, bir dönem rüzgar gibi esiyor sonra geçip gidiyor, herkes unutuyor.
Aklıma gelenleri burada derlemeyi düşünüyorum, biraz nostalji yaparız, keyifli olur, tabi görsel bulmak da mümkün olursa dadundan yinmez :)

hadi bakalım, serinin ilk yazısının konsepti 90'lar olsun mu?

Kırmızı bandana ile başlayalım. Bir dönem erkek kız hepimiz bu bandanalardan almışızdır. Pek havalıydı o zamanlar, hatırladınız mı??


Çim adamlar.... ne modaydı ama... herkes aldı evine, suladı, çimlerin büyümesini seyretti, sonra bir köşeye atıldı
Sakarya caddesindeki çiçekçilerde hala görüyorum satıldığını
alan var mı??


Sanal bebek... Allahım o neydi öyle??? sim city'nin atası... ha bir de sim city vardı değil mi?
Ne saçma bir bağımlılıktı o...



Topuklu bez ayakkabılar...
Bu pabuçlardan giymeyeni dövüyorlardı sanırım, herkesin ayağında siyahı beyazı...en çok da beyazını giyerdik
yonca evcimik... çıtır kızlar... hatırladınız mı??
şurada gördüğüme göre, geçen sezon H&M bu modellerden tekrar çıkarmış.

daha fazlası ve esin kaynağım için şuraya da bir bakın derim; onedio
siz de benim gibi 90'larda ergendiyseniz dudaklarınız gülümserken gözlerinizin de yaşla dolma ihtimali var, şimdiden söyleyim :)

6 yorum:

  1. Hepsinden vardı :) hatta bandanalarım hala duruyor ben kullanmaya devam ediyorum :) sanal bebeklerde satılıyor ne oynardım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sanal bebekten hiç almadılar bana, ama ilk gameboy alınan çocuk bendim :))

      Sil
  2. O bandanalari cook severdim hele o sanal bebek allahim tek askimdi yoldasimdi sen bi zahmet besle buyut abim inadina oldurur evde ciglik cigliga aglardim otobuste bagiran cocuklar gibi:D nasi kizard tekrar beslemeye baslardim ne acimasiz abim varmis hep copten aldik seni diye de aglatirdi hepsine inanir aglardim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vah kuzumm... evin en küçüğü garibim :))

      Sil
  3. Geçmişe götürdü bir anda, o zamanlar başka güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında şanslıyız ki böyle anılarımız var. şimdiki gençler ileride sadece bilgisayar oyunlarını anacaklar...

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...