13 Haziran 2015

Trend : Kalın bantlı sandaletler




Kalın bantlı sandaletler bu sene de çok moda anlaşılan. Bir dönem cidden çok meşhur iken birden bire tek bant sandaletler kezbanlık oluverdi. Hatırlıyorum ben lisedeyken önde tek bant bilekten bağlı düz siyah bir sandaletim vardı ve severek giyerdim sonra ne oldu bilmiyorum, düz bantlı sandaletler itici gelmeye başladı. Yeniden moda olma kısmeti bugünlereymiş meğer :)

Sürekli kendini tekrar etmeyen trendler dileği görsellere geçelim efenim.



Altın modası da aldı başını gitti arkadaş....kolyelerini bileziklerini doldura doldura ortalıkta gezen teyzelere sonradan görme derlerdi bizim oralarda. 



Aksesuarı geçtik, şimdi renk ve desen olarak müdahil olmadığı parça kalmadı maşallah.... Allah önünü açık etsin ne diyelim, yakışıyor da kerata :)


Heeee bu arada kalın bantlı sandaletlerin topuksuz olanları daha trendy ama topukluları da var yani...



Benim aklıma nerden esti derseniz, mango'nun web sitesinde dolanırken mankenlerin ayaklarında gördüm. Beğendiklerimin görselleri aşağıda, linkleri de altında ama satışı yapılan sandallar değil ona göre tıklayın.





sevgiler,

6 yorum:

  1. Çok güzel modeller cnm, tşkler paylaşım için ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşlar! ^^ Blogunuza yeni geldim bu arada bayıldım! ^^ ---İşin "Aslı Blog---

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu çok beğendim. Benim blogumada beklerim. SEVGİLERLE :) optimistbaykus.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...