22 Haziran 2015

Vintage duvar panoları [ kadın gücü içerir :) ]


(1) Suave / Homify

Ev dekorasyonunda vintage rüzgarları bütün hızıyla esmeye devam ediyor :))
 Mobilyaların, döşemelerin veya dekoratif aksesuarların yanı sıra duvarlara asılabilecek resim ve panolar da bu rüzgardan fena halde nasibini almış gibi .... 
Vintage sever dekorasyon tutkunları için, ev ve yaşama dair hoş bir platform olan Homify sitesinde bir o kadar vintage bir o kadar da kadın gücü temalı metal duvar panoları buldum, çok beğendim ve paylaşmak istedim.



(2) Suave / Homify

Bazılarının mesajlarına bittim diyebilirim :)
 [here is your dinner assholeee....... :D:D:D]
 [I can't cook, who caressss....... :D:D:D]
di mi ama??? 

Yemek yapmaktan pek hazzetmeyen bu sebeple de hiç mi hiç beceremeyen biri  olarak özellikle mutfak ve yemek temalı olanlar beni çok keyiflendirdi açıkçası. Gerek bir türlü memnun edilemeyen ev ahalisinin gerekse zor beğenen mıymıntı misafirlerin net bir şekilde görebileceği bir yere asmak istiyorum bunları sanırım :))) Zira panoları görür görmez birtakım hain planlar uçuşmaya başladı beynimde .... hin hin hin ... :))))

Mesela yemek masasının tam karşısına asmak nasıl olurdu ??
kıh kıh kıh ....:)



(3) Suave / Homify

Evdeki işlerden biz kadınlar sorumluyuz diye (toplum öyle buyurmuş a dostlar...) mutfakta harikalar yaratmak zorunda da değiliz di mi? Neticede maharet meselesi, becerikli olan var olmayan var. Aynı işi her gün her hafta yapmak ve karşılığında bazı zamanlarda kocaman bir memnuniyetsizlik almak pek de adil olmasa gerek.
Neticede her zaman değilse de bazen yemek pişirmenin amacı sadece "doymak" olabilmeli !! (ahh kahretsin, hep bu Anadolu'nun hamarat fedakar anneleri ! çıtayı çok yükselttiler çok :)))




(4) Suave / Homify


Sadece yemek de değil tabi ... çamaşır, bulaşık, ütü ... bilumum ömür tüketen ev işleri de var.
Üst resimdekini de mesela çamaşır makinasının tam üstüne asmak nasıl olurdu ???

Bu panolar yüksek ihtimal, her işe giriştiğinizde hem yüzünüzde haklı ve gururlu bir gülümseme hem de bu işlere hiç bulaşmayan incileri dökülecek tembel aile bireylerine süper bir ironi yaratır bence...



(5) Suave / Homify


Bir ihtimal evdeki yerimizin ocağın üstü ya da bulaşık eldiveninin içinden ibaret olmadığını herkese hatırlatabiliriz belki, ne dersiniz?? 

Daha fazlasına ulaşmak veya satın almak isteyenler için : " tasarım ve dekorasyon önerileri "

Herkese mutlu dekorasyonlar :)

2 yorum:

  1. ben bir türlü bu vintage panoları sevemedim neden anlamadım da :) ama çok seveni var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok esprilere bittim ama ... :))

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...