1 Eylül 2015

TBS Coconut Oil Hair Shine



The Body Shop'tan devam ediyorum bakalım. Takıntı haline geldi sanırım. Şu an tatildeyim, tatlı tatlı yazıyorum size buradan :) Tatilde kullanırım diye heveslenerek aldığım bir ürüne bakacağız bugün;  The Body Shop Coconut Oil Hair Shine.



Ürün teneke kutuda, eski Nivea kremleri gibi bir kutusu var. Miktarı 50 gram, bence yeterli. Amacı, saçın parlak görünmesi. Yağlı ve kokulu bir ürün, içerisinde ışıltılar var ancak gölgede pek görünmüyor. 



Ben aldığımda fiyatı 19 liraydı. Hindistan cevizi yağının saç beslemedeki uzmanlığını artık sorgulamıyoruz tabi, ama bu gerçek hindistan cevizi yağı için geçerli ki o da dünya paraya satılıyor. Fiyatı 19 olarak gördüğümde "hıh" dedim, anlaşılan saç beslemek vs gibi bir vasfı yok bu arkadaşın. Zira içerisinde gerçek hindistan cevizi olmayabilir. Kaldı ki kutunun arkasında da saçını besler vs yazmıyor. Yalnızca "saçınızın parlak görünmesini istediğiniz yere yayın" demiş. Etiket yapıştırılmış olduğundan içeriğini göremiyorum. O yüzden önyargılı da olmak istemem. Bilenler varsa beri gelsin...





Neyse, nedir neye benzer biraz daha anlatalım. İlk önce yağ olmasına rağmen çok bulaşık bir hissi yok. Saçta da yapış yapış olmuyor (benim saçım çok kuru, yağlı saçların fikri değişebilir). Jöle işlevini başarıyla yerine getirdiğini söyleyebilirim. Peki parlaklık verme işlevinde başarılı mı? bence o kadar değil. Elimden geldiğince güneşte fotolamaya çalıştım, siz de bir bakıverin bakalım. 



Ben özel bir parlama hali göremedim. Röflelerim daha bile güzel parlamış sanki :) Birkaç kişiye de sordum saçım parlıyor mu diye. "hmm ... iyi .... güzel işte ..." gibi cevaplar aldım. 




Alınır bir ürün mü? bence en güzeli yine böyle tatilde kullanmak için almak olabilir. Ne de olsa yazın güneş daha çok ve parlaklıklar gölgede kendini hiç belli etmiyor. Ya da jölelik vasfından faydalanmak için de alınabilir. 

Sanırım benim için en güzel yanı kokusu. Buram buram hindistan cevizi kokuyor diyemeyeceğim, ben pek hindistan cevizi kokusu alamadım. Tuhaf bir şekilde bu ürün tam olarak şu kokuyor : kaymaklı ballı ekmek :))) cidden resmen bal kaymak kokusu alıyorum. Öyle saatlerce de kokmuyor ne yazık ki ...kokmasın zaten can çekmesinden öldürür insanı di mi ama :)))

Edit : Birkaç ay sonra kokusu bozuldu, kimyasal kokmaya başladı :(

2 yorum:

  1. fena durmuyor vax gibi bir ürün sanki öyle görüyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet wax gibi bir yapısı var ama sert tutuşlu değil daha yumuşak

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...