5 Kasım 2015

Rimmel - Extra Super Lash Mascara


Rimmel London markasının Extra Super Lash maskarası bu ara favorim. Kısa, sert ve düz kirpikleri olan bir insan evladı olarak her maskara beni memnun etmez. Ancak bu hakikaten de extra süper lash :)


Yılların favorisi Max Factor 2000 Calori'yi bana bıraktıran bu maskarayı epey beğendim diyebilirim. Yamuluyorsam düzeltin lakin Estee Lauder'in Sumptuous'ının başarılı bir taklidi olduğunu düşünüyorum. Hatta belki ondan daha bile iyi olabilir.


Fırça görüldüğü gibi konik. Eğimli fırçaya sahip olanlar dışındakileri kullanamayan ben bile (aynı ürünün curved fırçalısı da var, ben yanlışlıkla bunu almışım) buna bayıldıysam kirpik yapısı benimki gibi olmayanlar benden daha çok sevecektir diye düşünüyorum.



Fiyat avantajını zaten tartışmıyoruz, 11 lira civarı bir fiyatı var. Her maskara gibi ilk açıldığında fazla ıslak ancak biraz kuruyunca tam kıvama geliyor.


Bitirince curved brush olanına geçerim sanırım.



 ve 2000 Caloriyi de bir daha aramam gibi.

Tavsiye ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...