22 Aralık 2015

Ev terliği sorunsalı : check !


Bugüne kadar kaç tane ev terliği eskittiniz?
Bir terliği en uzun ne kadar süre kullanabildiniz?
Naylon bir terliğe en fazla ne kadar ödersiniz?
Bugüne kadar çöpe attığım ev terliğinin sayısını ben aklımda tutamadım. Ya koku yaptı, ya orası burası patladı yırtıldı, ya parkede cakıdı cukudu ses çıkardı, ya terletti ayak yaktı, ya sıcak tutmadı üşüttü....
bir insan alt tarafı evde giyilen bir terlikten ne bekler ki???



Ben çok şey bekliyorum. Mesela:
1- Eskimesin sağlam olsun
2- Parkede ses çıkarmasın, ayrıca kaymasın
3- Terletmesin ama üşütmesin de
4- Ayağımı çarpmalara karşı korusun
5- Kirlenmesin, zırt pırt yıkamak zorunda kalmayayım
6- Koku yapmasın, hava alsın
7- Çok ağır olmasın, ayağı zorlamasın
ve daha bir sürü şey ...


 Lafı uzatmayalım. Tüm isteklerimi karşılayan (bkz. bir önceki paragraf) bir terlik buldum : Crocs
Aslında dışarıda giyilebilen bir terlik olarak satılıyor ama ben evde kullanıyorum. Yaklaşık 4 ay oldu, kafamı duvarlara vuruyorum, alıp alıp attığım saçma sapan ev terlikleri için yanıyorum. Yanıyorum zira, naylon terliğe o kadar para mı verilir diyordum. Fiyatları epey uçuk. Üstelik tipi de çok kötü, adeta tuvalet terliği. Hepsi saçma kuruntularmış, yalanmış, dolanmış hurafeymiş ... 


Naylondan farklı çünkü yumuşacık (foam dedikleri malzeme). adeta yok gibi, çok hafif. kapalı olduğundan koruyucu (serçe parmağı sehpaya çarpma hezimetine son :) hiç kaymıyor. parkede ses çıkarmıyor, tabanı kalın, zemini beyninizde hissetmiyorsunuz...
spor ayakkabıdan bile inip bu terliğe binince resmen "oh bee" çekiyorsunuz. 
Zaten doktorların hemşirelerin ayağında görmüşsünüzdür, sürekli ayakta çalıştıklarından bir bildikleri varmış.


Nasıl bir teknolojisi var, bilimsel açıklaması var mıdır bilemiyorum. Lakin iyi ki almışım, iyi ki paraya kıymışım dediğim ve ev terliği sorunumu sonsuza kadar çözdüğüm bir icat bu!!!


4 ayda sadece öndeki katlanma yeri kırıştı. Bir de hiç yıkamadım :)

Bir tek uyarı: yazın çok sıcaklarda giyilmez bence. Üzerinde hava delikleri var ama sıcak yaz günlerinde yeterli olmaz. Bir uyarı daha bir numara büyük alın. Kalıplar küçük. 
Benim gibi ev terliği konusunda sorun yaşayanlar için tavsiye ederim.
sevgiler, 


5 yorum:

  1. Çok doğru bir karar almışsın... Tam 3 senedir eşlik ediyor bu terlikler bana. Hala taş gibi :)
    Evet yazın giyilmiyor bu, birde parmak versiyonunu edindim.. Yaz kış rahatım evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parmak versiyonu ?? hemen araştırıyorum :) yorum için teşekkürler :=)

      Sil
  2. Blogunuzu da cok begendim, takibe aldim. Blogumada beklerim

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu da cok begendim, takibe aldim. Blogumada beklerim

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...