16 Aralık 2015

Kömür Karası: Mac Dark Dare



"Ben makyajdan anlamam" diyenlerin dahi çekmecesinde siyah göz farı vardır. 
"Valla yok"  diyenler, hiç mi düğüne bayrama gitmediniz ki??? 


Ben aradığımı buldum : Mac Dark Dare
Tam olarak simsiyah, simsiz sumsuz, hafif satin yapıda bir far arıyordum. Sağdan soldan duyduğum kadarıyla aklımda iki isim vardı; Bobbi Brown "Charcoal" veya Mac "Carbon"
Önce Charcoal'a baktım, gerçekten simsiyah ve çok iyi renk veriyor ama biraz tuzlu; 85 YTL.
 Sonra Mac'te Carbon'a baktım. Bence Charcoal kadar iyi renk vermiyor, üstelik mat. Ben satin yapıda bir far aradığım için bu farı önerdiler: 
Extra Dimension Eyeshadow Dark Dare


Tester ürünü inceledim, Carbon'dan daha pigmentli olduğu kesindi, üstelik satin yapıdaydı, ama iyice bakınca simli olduğu görünüyordu. Fakat biraz elledim mıncıkladım sürünce sim falan gözükmüyor. Rengi yapısı beni memnun etti, sadece kasada memnun olmadım :)


Mac'te normal farlar 58 liracık, ancak bu extra dimension olanlar 69'muş :)
gerçi fiyat konusunda uyarmışlardı ama 65 dediler, yanlış söylemiş olacaklar ki fiyat kasada 69 oldu :)))
Abuk sabuk uçuşmayacak, adam gibi rengini verecek bir far almak istediğim için parasına acımadım açıkçası. Refill almak da hesaplılık açısından avantajlı olacaktı ama ben  kendi tekli paketinde istiyordum zaten. Elimde paralanacağından eminim zira :)


Bence pigmentasyonu da çok çok iyi. O meşşşhhhuuurrrr Carbon'dan daha çok renk veriyor, 
Yine de Charcoal'dan daha başarılı değil onu da söylemek lazım. Aradaki fiyat farkı da Asya'yla Avrupa sayılmaz tabi ama yapı olarak Dark Dare gönlümün kraliçesi oldu.


Gün ışığındaki görüntüsü böyle. Sürerken yağ gibi kayıyor.


İçindeki simleri görebilmek için biraz gözleri zorlamak lazım. 


Kömür karası simsiyah kaliteli bir far arayanlara öneririm, bir bakın.



Sevgiler...

7 yorum:

  1. siyah çok kullandığım bir renk değil ama hiç yoksa en az 3 siyah far vardır çekmecede .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah far olmazsa olmaz bence :) :)

      Sil
  2. Woowww çok asil :) Bende severim sşyah farı ama komple bütün göz kapağıma uygulayamam.Mutlaka ışıltılı açık renklerle harmanlarım.Yoksa gözlerimin altı çok koyu olduğu için bir süre sonra mosmor bir görünümüm olur :D Bütün göz kağağına uygulamak cesaret işi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullanım amacım da kalem niyetine zaten. O yüzden kapkara olmasını istiyorum. tüm göz kapağına da becerebilirsen gece makyajı olur, o olmazsa da gotik panda :) :)

      Sil
  3. bende de sleek paleti ve nude tute'un içinde var çoook nadirde olsa kullanıyorum ve çoook pigmentliler senin bu tek fara verdiğin fiyatın çok daha ucuzuna koca palet aldım :)) MAC bana gereksiz pahalı gelen bir marka biraz marka adına para veriliyor gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı olabilirsin tabi ki, kalite ile fiyat arasındaki ilişki her zaman tartışılır.
      Ben genelde markasına ya da fiyatına değil, beni memnun edip etmediğine bakarım, ürün isteklerimi karşılıyor ve aynı zamanda beni mutlu ediyorsa açıkçası fiyatını önemsemem. tersi de doğru çok ucuz diye ihtiyacım olmayan bir ürünü de almam. benim fayda maliyet hesabım bu şekilde. bu arada sleek keşke türkiye'de de satılsa... :(

      Sil
  4. rengi çok güzel canım ya :) bayıldım tam gece makyajı için ideal seni google + dan takibe aldım benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...