21 Ocak 2016

Dekorasyonda Trend : Mermer Deseni


Bu aralar sıkça gözüme çarpan bir dekorasyon trendi var : Mermer
Eskiden zenginlik belirtisi olan sonrasında gözden düşen mermer bu aralar yeniden asaletini hatırlatmaya başladı. Mermer desenli bir sürü mobilya ve aksesuar görür olduk, tabi ki yine yeniden hayran kaldık.




Mermerin kendine özgü bir deseni ve birçok da rengi var. Ancak benim en çok hoşuma giden kirli beyaz üzerine ince koyu gri damarlı olanı. 




Kullanılan eşyaların ya da aksesuarların çoğu gerçek mermer değil, gerçek mermer epey pahalı tabi. Alacak durumda değilseniz dekoratif amaçla mermer deseni elde edebilmenin iki kolay yöntemi var.
1- Mermer desenli yapışkanlı kağıt ile kaplamak
2- Polimer kil kullarak bu deseni elde etmek
Boş bi vaktimde kil olayına bakacağım ben de ;) 






Daha fazla görsel görmek isterseniz burada var : tık tık
Sevgiler ;)

7 yorum:

  1. Herşeyde güzel durmamış bence. Bazılarına çok yakışmış ama bazılarını beğenmedim. Iııh olmamış:)))

    YanıtlaSil
  2. Ahh en sevdiğim yüzeylerden ve desenlerden biri mermer! Hele de ahşapla uyumuna bayılıyorum. Güzel bir mermer kesme tahtası listemde başta gelen şeylerden biri şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mermer havan istiyorum şöyle en ağırından ;)

      Sil
  3. Bu sene mermer furyalaşabilir. Bilhassa ahşap ile kombinasyonu mobilya sektöründe yaygınlaşmaya başladı. Güzel paylaşım elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım bayıldım!! Hayallerimi süsleyen bir sehpa da gördüm orada, bir de saksılara (özellikle kaktüslere) ne kadar yakışıyor mermer dokusu. Sanırım olay, mermerin katı ve opak görüntüsünü, organik ve sıcak renklerle, dokularla birleştirmekte. Aklıma yeni fikirler hücum etti, sağolasın! :)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...